16 دستور العمل برای انرژی تمام روز

16 دستور العمل برای انرژی تمام روز

داشتن انرژی کافی برای گذراندن روز در طول روز بدون آرامش و مه یکی از بهترین احساسات است. خواب کافی ، ورزش و آن فنجان قهوه صبح می تواند به شما کمک کند تا احساس شادابی و هوشیاری کنید و افزودن غذاهایی که از متابولیسم سالم پشتیبانی می کنند می تواند به حفظ این انرژی در طول روز کمک کند. متابولیسم فرآیندی است که بدن شما از طریق آن غذا را به انرژی تبدیل می کند که تمام عملکردهای اصلی بدن شما را تامین می کند – شامل تنفس ، گردش خون ، رشد سلول های جدید و موارد دیگر.

برخی از ویتامین ها و مواد معدنی وجود دارد که می توانند از این فرایند حمایت کنند ، و به طور گسترده در بسیاری از غذاهایی که ما هر روز می خوریم در دسترس است. نیاسین ، ویتامین B ، در مرغ ، ماهی آزاد ، ماهی تن ، برنج قهوه ای و بادام زمینی وجود دارد. منیزیم را می توان در تخمه کدو ، دانه چیا ، بادام ، بادام هندی و لوبیا سیاه یافت. و ما می توانیم آهن را از لوبیا سفید ، عدس ، شکلات تلخ ، اسفناج ، توفو و ساردین دریافت کنیم. ما برخی از صبحانه ها ، ناهارها ، شام ها و میان وعده ها را انتخاب کردیم که یکی یا چند مورد از این ترکیبات پشتیبانی کننده متابولیسم را بازی می کردند.

اگر به دنبال اضافه کردن غذای خود هستید ، رژیم ویتامین ها و مکمل های ژن دبیرستان به چندین سیستم در بدن که به متابولیسم مطلوب کمک می کند ، اشاره می کند. هر بسته روزانه شامل ویتامین B ، دارچین و عصاره چای سبز است – به نام چند ماده دیگر که از گلوکز سالم و متابولیسم انرژی حمایت می کنند. (برای کسانی که نمی دانند ، می توانید ژن های دبیرستان را به همراه ابرقدرتی که در زیر ذکر شده است ببرید.)*

  1. goop Wellness Genes

    goop Wellness
    ژن های دبیرستان
    goop ، 90 دلار/75 دلار با اشتراک

    خرید کن

صبحانه

بسیاری از آجیل ها و دانه ها حاوی ویتامین ها و مواد معدنی هستند که می توانند متابولیسم شما را تقویت کنند ، که باعث می شود فرنی ، گرانول و پودینگ چیا راهی آسان برای دریافت انرژی در وهله اول باشد. اگر شور و طعم شما بیشتر خوشایند است ، لوبیا سیاه در هم زدن یا صبحانه بوریتو این ترفند را انجام می دهد. اگر عجله دارید ، ابرقدرت goop Wellness Metabolism-Boosting را به اسموتی اضافه کنید. این شامل دوز مورد مطالعه بالینی 7-Keto است® DHEA که می تواند به افزایش متابولیسم شما در ترکیب با رژیم غذایی متعادل و ورزش کمک کند. همچنین حاوی عصاره دارچین غلیظ است که می تواند به حفظ سطح قند خون در صورت استفاده از رژیم غذایی شما کمک کند و ریحان مقدس ، که به طور سنتی در طب آیورودا برای حفظ تعادل و پاسخ سالم به استرس استفاده می شود. این آسان است و طعم شکلات تلخ و شیرین آن بسیار خوب است.*

  1. goop Wellness METABOLISM-BOOSTING SUPERPOWDER
    goop Wellnessابرقدرت تقویت کننده متابولیسمgoop ، 55 دلار/50 دلار با
    اشتراک، ابونمان

    خرید کن

ناهار

این گروه از غذاهای کلاسیک ناهار دارای برخی از عوامل کلیدی هستند که از متابولیسم سالم پشتیبانی می کنند: برنج قهوه ای ، مرغ ، ساردین ، ​​ماهی تن ، اسفناج و لوبیا سیاه.

شام

بنابراین بسیاری از دستور العمل ها شامل مواد غنی از ویتامین ها و مواد معدنی هستند که عملکرد متابولیسم شما را پشتیبانی می کند. ماهی قزل آلا ، اسفناج ، عدس ، مرغ ، توفو ، بادام زمینی و لوبیا سفید ستاره های شام هستند.

تنقلات، خوراک مختصر

زندگی بدون تنقلات؟ ما او را نمی شناسیم. برخی از غذاهای مورد علاقه ما نیز به لطف لوبیا سفید ، بادام ، تخمه آفتابگردان و شکلات تلخ احساس انرژی می کنند.


*این اظهارات توسط سازمان غذا و دارو ارزیابی نشده است. این محصولات برای تشخیص ، درمان ، درمان یا پیشگیری از هر گونه بیماری در نظر گرفته نشده است.


7-کتو® یک علامت تجاری Lonza است.