3 روال سلامتی در خانه با حرارت مادون قرمز

زن در حال انجام یوگا

گرمای مادون قرمز یکی از موارد جادویی است که همه چیز را باز می کند – ماهیچه ها و مفاصل ، ذهن شما و به نوعی ، هسته احساسی شما. این راهی برای دسترسی به مادون قرمز یکی از سرمایه گذاری های سلامتی در خانه است که ارزش آن را دارد: شما می توانید یک برنامه معمول را در مورد بازنشانی معنوی ، رهاسازی فیزیکی یا چهل و پنج دقیقه عرق بی وقفه طراحی کنید.

1

جلسه عرق

منبع حرارت مادون قرمز:

پتو سونا مادون قرمز V3. این همه سحر و جادو سونای مادون قرمز است ، به جز اینکه به جای قرار ملاقات برای قدم گذاشتن در یک اتاق کوچک گرم ، فقط خود را در این پد گرمکن بزرگ در خانه جمع کنید. این احساس حتی بهتر از آن چیزی است که ما فکر می کردیم. و این بسیار آسان است: فقط لباس بپوشید (بیشتر در مورد آن در زیر) ، پتو را از قبل گرم کنید و خود را بین چین های آن بیندازید. نه درجه حرارت وجود دارد. کم شروع کنید و هر چه جلوتر بروید تنظیم کنید. سپس در اثر حرارت مادون قرمز-به علاوه لایه های داخلی تورمالین ، آمتیست و زغال-تا چهل و پنج دقیقه ذوب می شوید.

HigherDOSE مادون قرمز سونا پتو V3 goop ، 500 دلار

  1. دوز بالاتر
    پتو سونا مادون قرمز V3
    خفن ، 500 دلار

    خرید کن

چه چیزی را می پوشند:

شلوار تمام قد ، پیراهن آستین بلند و جوراب گوسفندی ضخیم و زیبا. سرپوش گذاشتن به دو منظور انجام می شود: اول اینکه از شما محافظت می کند. در حالی که پتوی سونا از گرمای مادون قرمز استفاده می کند ، که بدن را از داخل گرم می کند ، هنوز هم در لمس داغ می شود ، به ویژه در اطراف ساق پا و پاها. دوم ، لباس به جذب عرق شما کمک می کند ، بنابراین شروع به گودال در اطراف شما نمی کند. (این کار برای پاکسازی پس از سونا به کار می رود-فقط لباس های خود را در قسمت جلویی قرار دهید و قسمت داخلی پتو را سریع پاک کنید.) در صورت امکان از پارچه های گشاد و قابل تنفس مانند پنبه ، مودال یا مرینو استفاده کنید. از گزینه های کاملاً مصنوعی خودداری کنید. ما یکبار سعی کردیم با ساق های پلی استر و اسپندکس به پتو برویم و… باتلاقی بود.

  1. AMO آستین بلند Babe Tee goop ، 105 دلار

    استاد
    تی شرت آستین بلند
    گوپ ، 105 دلار

    خرید کن

  2. G. Label Nicholas High-waisted Sweatpants

    برچسب G.
    شلوارهای نازک کمر نیکلاس
    گوپ ، 295 دلار

    خرید کن

  3. جوراب سبک وزن مرینو پاتاگونیا پاتاگونیا ، 22 دلار

    پاتاگونیا
    جوراب سبک خدمه مرینو
    پاتاگونیا ، 22 دلار

    خرید کن

آنچه باید در دست داشته باشید:

یک بطری آب سرد با اندازه خوب. همه چیز تند خواهد شد و مایعات را از طریق عرق از دست می دهید ، بنابراین قبل ، حین و بعد از سونا آب زیادی بنوشید. ما بطری خود تمیز کننده Larq را دوست داریم. هر دو ساعت-یا هر زمان که دکمه درب آن را فشار دهید-آب شما را با یک چراغ LED UV-C تصفیه می کند. همچنین عایق بندی شده است ، بنابراین نوشابه های پایان جلسه عرق شما به اندازه نوشیدن جرعه های شما در ابتدا طراوت بخش است.

  1. Larq The Larq Self-Cleaning Bottle goop ، 95 دلار

    لارک
    لارک خود تمیز کردن بطری
    خنده ، 95 دلار

    خرید کن

نحوه گذراندن زمان:

فعالیتهای فقط گوش. آنچه در مورد سونا و گشت و گذار همزمان با لپ تاپ یا تلاش برای ورق زدن صفحات کتاب آموخته ایم: بهتر است تلاش نکنیم. به چند فصل از کتاب صوتی مورد علاقه خود یا گوش دادن به آلبوم جدید Arlo Parks بروید.

2

انتشار فیزیکی

منبع حرارت مادون قرمز:

تشک مادون قرمز HigherDOSE. حصیر مادون قرمز ساخته شده توسط همان افرادی که روتختی سونا را ایجاد کرده اند ، راهی کم عرق برای دسترسی به مادون قرمز است. به جای اینکه خود را در جیب بزرگی بگذارید ، به سادگی روی تشک بنشینید یا دراز بکشید. شما آزادی حرکت و کشش را دارید. و می توانید بدون نیاز به مدیریت وضعیت Velcro برای برخی آب بلند شوید و برگردید. (همچنین می توانید هر چیزی که دوست دارید بپوشید – زیرا جریان هوا بیشتر است ، تجربه آنقدر داغ نمی شود.) تشک با لایه های آمتیست و تورمالین ساخته شده است. اگر مشتاق آن هستید ، می توانید تنظیمات میدان های الکترومغناطیسی پالسی را نیز تنظیم کنید که می توانند جدا از حرارت مادون قرمز تنظیم شوند.

  1. HigherDOSE مادون قرمز مات ، 995 دلار

    دوز بالاتر
    حصیر مادون قرمز
    گوپ ، 995 دلار

    خرید کن

نحوه گذراندن زمان:

در حالی که مطمئناً می توانید تشک را روشن کنید ، برای مدتی پایین بیایید و یک روز آن را صدا کنید ، تشک مادون قرمز HigherDOSE همچنین یک پایه محکم برای برنامه های منظم سلامتی شما ایجاد می کند. این کار را کم کار نگه دارید-این زمان برای سخت ترین تمرین HIIT شما نیست. در عوض ، تنفس در اینجا عالی است. دراز کشیدن ، سعی کنید سرعت تنفس خود را با کشیدن بازدم خود کاهش دهید. آرامش فوق العاده ای برای ذهن و بدن دارد. اگر کمی راهنمایی می خواهید ، می توانید از چیزی مانند Komusō Design’s The Shift استفاده کنید: شما به طور طبیعی نفس می کشید ، دستگاه را به لب خود می برید و از طریق لوله باریک بازدم می کنید. تشک HigherDOSE همچنین می تواند حرکات ملایمی مانند حرکات کششی یا یین یوگا را انجام دهد. (Glo دارای فهرست گسترده ای از کلاسهای یوگای یوگا در صورت درخواست است.) ممکن است متوجه شوید که گرما باعث شل شدن بیشتر در ماهیچه ها و مفاصل شما می شود ، بنابراین می توانید عمیق تر در حالت کبوتر غرق شوید و در نوزاد شاد ناپدید شوید.

  1. Komusō Design The Shift goop ، 105 دلار

    طراحی Komusō
    شیفت
    خنده ، 105 دلار

    خرید کن

باد کردن با:

یک فنجان چای گیاهی. در صورت نزدیک شدن به زمان خواب شاید بابونه. اگر احساس سرزندگی می کنید و می خواهید حال و هوای خود را ادامه دهید ، House of Waris’s Sweet Clarity را امتحان کنید – ترکیبی گرم کننده از سازگار با مواد گیاهی ، از جمله rhodiola ، eleuthero ، tulsi ، هل ، زنجبیل ، ریحان شیرین و پوست پرتقال. این شیرین و تند است و همه چیزهایی که ما در یک سرما بعد از مادون قرمز می خواهیم.

  1. بازی House of Waris Sweet Clarity ، 28 دلار

    خانه واریس
    شفافیت شیرین
    خنده ، 28 دلار

    خرید کن

3

بازنشانی معنوی

منبع حرارت مادون قرمز:

تشک حرارتی سنگ قیمتی HealthyLine از پنج ویژگی درمانی مختلف استفاده می کند: گرمای مادون قرمز دور ، سنگهای داغ ، نور قرمز ، میدانهای الکترومغناطیسی پالس و یونهای منفی. این دستگاه برای گرم کردن و آرامش بدن و حفظ رفاه کلی طراحی شده است. در صورت تمایل می توانید پتو Mylar را روی بدن خود بکشید تا در گرما به دام افتاده و اثرات سونا را تقلید کند. اما ستاره های واقعی در اینجا ، همانطور که از نامش پیداست ، سنگهای قیمتی هستند: احساس گرم شدن سیزده پوند آمتیست ، تورمالین و یشم در برابر پوست شما یک نوع لوکس خاص است.

  1. گربه گرما درمانی HealthyLine ، 1049 دلار

    HealthyLine
    تشک حرارتی سنگ نگین
    گوپ ، 1049 دلار

    خرید کن

نحوه گذراندن زمان:

از انعطاف پذیری تشک استفاده کنید. می توانید بنشینید ، خم شوید و بدون هیچ مزاحمتی در مادون قرمز خود به هر چیزی برسید ، پس چرا از این زمان برای انجام کمی کارت خوانی تاروت یا اوراکل استفاده نکنید؟ عرشه مورد علاقه خود را بگیرید – ما واقعاً وارد کارت های قطب نمای داخلی شده ایم که توسط انگیزه روحانی نیل ون لیروپ توسعه یافته است – و آنها را به طور گسترده ای هوادار کنید. هر سه مورد را بکشید و کنار هم قرار دهید. موضوعات نشان داده شده در این کارت ها در حال حاضر چگونه در زندگی شما ظاهر می شوند؟ آیا موارد خاصی منعکس کننده گذشته ، حال و آینده شما هستند؟ آیا می توانید الگویی را تشخیص دهید؟

  1. کارت های قطب نمای داخلی ، 55 دلار

    کارت های قطب نمای داخلی
    کارت های قطب نمای داخلی
    گوپ ، 55 دلار

    خرید کن

اگر کمک بیشتری می خواهید ، به کتاب راهنما مراجعه کنید. اکثر عرشه ها ، از جمله قطب نمای داخلی ، دارای نوعی کتابچه راهنما هستند که نمادگرایی و معنای هر کارت را توضیح می دهد. اگر از عرشه تاروت کلاسیک استفاده می کنید و واقعاً می خواهید در آن غواصی کنید ، آن را بررسی کنید تاروت جامع توسط بنبل ون در نزدیک به 900 صفحه ، بیشتر از نور خوانده می شود ، اما برای کسانی که می خواهند عمیق شوند ، منبع ارزشمندی برای راه اندازی گسترش و تفسیر کارت ها است.

حال و هوای:

یک شمع روشن کنید ، برخی روغن های ضروری را از طریق یک پخش کننده پخش کنید ، یا یک موقعیت بخور زرق و برق دار ایجاد کنید. Cinnamon Projects باعث ایجاد بخور مورد علاقه ما می شود: می توانید آن را طوری تنظیم کنید که بخور را در یک یا هر دو انتهای آن روشن کنید. این مجموعه دارای پنجاه عدد بخور در پنج رایحه مختلف است. بخور 7 صبح – با رایحه چای سیاه ، خاک رس ، چوب دریایی و گل همیشه بهار – یکی از متعادل ترین و مراقبه کننده ترین بویی است که ما تا به حال استشمام کرده ایم.

  1. پروژه های دارچین رز کوارتز سوز + مجموعه بخور

    پروژه های دارچین
    رز کوارتز سوز + ست بخور
    گوپ ، 295 دلار

    خرید کن

امیدواریم از محصولات توصیه شده در اینجا لذت ببرید. هدف ما این است که فقط چیزهایی را که دوست داریم و فکر می کنیم شما نیز دوست دارید پیشنهاد دهیم. ما همچنین شفافیت را دوست داریم ، بنابراین ، افشای کامل: اگر از طریق پیوندهای خارجی این صفحه خرید کنید ، ممکن است سهم فروش یا سایر غرامت ها را جمع آوری کنیم.