36 مدل بهترین برند های کرم پودر

مثلا اگر کرم پودر شما حاوی SPF نیست حتما زیر کرم پودر روی صورت ضدآفتاب بزنید و یا از یک پرایمر خوب برای زیر کرم پودر استفاده کنید چون در غیر این صورت به پوست آسیب می رسد و حتی آرایش شما زیبا نمی شود. با وجود مجیک تاچ نیاز به استفاده از کرم پودر، کانسلر و پرایمر جدا و زمانبر نخواهید داشت؛ چون مجیک تاچ تمامی این کارها را همزمان برای شما انجام می دهد. اگر شما هم در استفاده از کرم پودر و ایجاد جلوهای طبیعی روی پوست مشکل دارید، نگران نباشید چرا که مشکل رایجی است. یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین کرم پودرهای موجود در بازار است که با پوشش دهی بسیار بالا باعث می شود پوستی صاف و کرم پودر روبی سان یکدست داشته باشید.

یکی از ویژگیهای این کرم پودر این است که در برابر گرمای محیط که باعث تعریق بیش از حد شده مقاوم است و اثری از ماسیدگی کرم پودر روی پوست شما نیست. برند بورژوا «Bourjois» از برندهای معتبر و قدیمی فرانسه در حوزه تولید محصولات آرایشی است. این برند با نوآوری و خلاقیتی که در محصولات خود بکار برده است، دارای محبوبیت زیادی بوده و جای خود را در بازار آرایشی اروپا بدست آورده است.

اگر قصد خرید آنلاین و اینترنتی کرم پودر را دارید ، نکات مهمی وجود دارد که شما را در انتخاب و خرید کرم پودر با کیفیت کمک می کند. وقتی شما قصد خرید کرم پودر به صورت آنلاین یا حضوری را دارید ، باید بهترین انتخاب را داشته باشید. علاوه بر عواملی مانند قیمت کرم پودر تفاوت کرم پودر ارزان یا لوکس ، شناختن نوع پوست خود و انتخاب بهترین گزینه مهمترین عامل است. یک کرم پودر میتواند آرایش شما را زیبا نشان داده و یا آن را خراب کند. پوشانندگی بالا یکی از مهمترین ویژگیهای یک محصول خوب است.

همچنین این محصول با فرمولاسیون Urban-Shield از پوست در مقابل آلودگی های محیطی محافظت می کند. این محصول با جوانسازی محسوس پوست و فناوری محافظت از پوست spf 30 از پوست صورت در برابر اشعه های مضر آفتاب حفاظت می کند. همچنین بافت سبک و داشتن SPF موجب شده تا این محصول جزو بهترین کرم پودر خارجی بازار به حساب بیاید.