4 استراتژی کاهش استرس که باید در جیب خود داشته باشید

زن دیزی را در دست دارد و لبخند می زند

عکس از جیمز برانامان و الینا بللیس (elainadbellis) برای فرانک و آیلین

تمرینات روزانه خاصی وجود دارد که برای داشتن روحیه آرام و مثبت مفید است: به طور منظم ورزش کنید. مدیتیشن کنید. غذاهای مغذی بخورید. اعلان های فشار غیر ضروری را خاموش کنید. همه به طور مداوم انجام شده اند ، همه آنها به مدیریت سطوح اولیه اضطراب ما کمک می کنند تا عوامل استرس زای روزانه ما را به این راحتی از محدوده خود دور نکنند. اما در لحظات غرق شدن ناگهانی-شاید کار به سرعت در حال انباشته شدن است ، یا در نزدیکی چند ناشناس قرار گرفته اید-می تواند به شما کمک کند برخی از تکنیک های کاهش استرس را در جیب خود (به معنای واقعی یا مجازی) داشته باشید.

  1. 1

    یک نفس آرام بکشید

    تنفس آگاهانه می تواند یک تمرین آسان برای از بین بردن باشد. ممکن است بسیار ساده به نظر برسد یا بیش از حد امیدوار کننده باشد. اما این کمی روانشناسی ذهن و بدن است که کار می کند: شما تنفسهای آهسته و پیوسته ای را تمرین می کنید که از یک حالت آرام و آرام در بدن شما تقلید می کند و ذهن شما از آن پیروی می کند. اکثر ما می توانیم از یک مددکار دیجیتالی مانند The Breathing App بهره مند شویم. ابزارهای ذهن آگاهی جسمانی را نیز در نظر بگیرید. Shift Komusō Design یک لوله نقره ای کوچک است که بر اساس فلوت راهبان ژاپنی کوموسو طراحی شده است. یک نفس عمیق بکشید ، لوله را به لب خود برده و از طریق آن نفس را بیرون دهید. این مقدار هوا را که می توانید همزمان آزاد کنید محدود می کند و سرعت بازدم شما را کند می کند. این تأثیر مانند تکنیک های تنفس آگاهانه است ، جایی که بازدم طولانی تر به معنای احساس آرامش و راحتی بیشتر است. پنج دور تنفس (یا تا زمانی که دوست دارید) بروید.

  2. Komuso Design The Shift ، 105 دلار

    طراحی Komusō
    شیفت
    گوپ ، 105 دلار

    خرید کن

  1. 2

    یک نقطه طب فشاری را فشار دهید

    شما می توانید نقطه طب فشاری هگو را که به دلیل اثرات آرامش بخشش مشهور است ، در ناحیه گوشتی بین انگشت شست و سبابه خود پیدا کنید. تا جایی که به خصوص حساس هستید را پیدا کنید – این هگو است. وقتی احساس خستگی می کنیم ، فشردن آن نقطه فشار با انگشتان دست مخالف معمولاً به ما کمک می کند تا به زمین برگردیم. (اعتقاد بر این است که با سردردهای جزئی و گاه به گاه نیز کمک می کند.) هنگامی که می خواهیم فشار مداوم داشته باشیم ، یک جفت حلقه طب فشاری کمک می کند. فقط حلقه ها را روی نقطه هگو از هر دو دست بکشید و اجازه دهید بیست دقیقه بمانند.

  2. حلقه طب فشاری Hego ، 55 دلار

    هگو
    حلقه های طب فشاری
    گوپ ، 55 دلار

    خرید کن

  1. 3

    شانه های خود را ماساژ دهید

    آنها می گویند استرس در بدن گیر می کند. به طور شهودی ، ما این را می دانیم – استرس می گیریم و بدن ما سفت می شود. ما می توانیم با پشت سر گذاشتن و ماساژ دادن بدن برای تلطیف ذهن ، احساسات استرس زا را کاهش دهیم. Thought Sanctuary بخاطر گلوله های روغنی اسانس خود ، که ابزار مفیدی برای رایحه درمانی هستند ، شناخته شده است ، اما این روغن عصب واگ است که به آرامی در پشت و کناره گردن کار می کند ، که واقعاً می تواند یک لحظه دردناک را تغییر دهد. یک پمپ روغن را به کف دست خود بمالید – روغن جوجوبا ابریشمی روی پوست احساس خوبی دارد – و دستان خود را به گردن و شانه های خود بکشید. اگر هر نقطه خاصی حساسیت خاصی دارد ، زمان بیشتری را در آنجا بگذرانید. پس از اتمام ماساژ مخلوط به گردن ، دستان خود را برای دهان عمیق و طولانی روی دهان و بینی بگذارید. (ترکیب لطیف آهک ، میخک ، ترنج ، کوپایبا ، توت ارس ، بابونه ، اسطوخودوس و اسانس های گیاه کندر به زیبایی کنار هم قرار می گیرد.)

  2. گول روغن اعصاب Sanctuary Vagus ، 48 دلار

    پناهگاه اندیشه
    روغن عصبی واگوس
    خنده ، 48 دلار

    خرید کن

  1. 4

    آن را به کارت ها بسپارید

    این عرشه کارت توسط دیپیکا چوپرا توسعه یافته است ، که به عنوان پزشک خوش بین برای رویکردهای علمی خود در پرورش چشم انداز آفتابی شناخته می شود. هر یک از پنجاه و دو نکته ذهن آگاهی مستقیماً از تحقیقات روانشناسی مثبت خارج می شود ، که به داده های مفاهیمی مانند قدردانی ، کنجکاوی و ترس می پردازد و به افراد کمک می کند زندگی طولانی تر و شادتری را دنبال کنند. هنگام بیرون آمدن از رختخواب ، عرشه را روی میز کنار تخت خواب خود نگه می داریم ، اما آنها در حرکت بسیار عالی هستند. کارت ها را بشکنید و ورق بزنید تا آن چیزی را پیدا کنید که در حال حاضر به آن نیاز دارد (چند نفس عمیق ، استراحت از توییتر خود ، سه چیزی که از آنها سپاسگزارید …).

  2. همه چیز به دنبال خوش بینی در Deck goop ، 40 دلار است

    همه چیز در حال نگاه کردن است
    خوش بینی روی عرشه
    خنده ، 40 دلار

    خرید کن