Clean Swap: روال جدید طراح جواهرات LA برای پوست های خشک و استرس دار

قهرمان

مورگان کلیاری ، طراح طلا و جواهر ، دقیقاً در لحظه ای که به لس آنجلس نقل مکان کرد ، آثار آلودگی و استرس را روی پوست خود احساس کرد. او می گوید: “ناگهان متوجه آلرژی و حساسیت های بیشتری شدم.” Cleary با تحقیق در مورد فیلترهای آب و تغییر تدریجی معمول زیبایی معمول خود برای یک تمیز ، سازگار شد. “من باید مراقب آنچه در پوست خود و همچنین بدنم می گذاشتم باشم.”

بین حرکت سریع از منطقه جواهرات لس آنجلس به استودیوی نزدیک او و سفر به نیویورک و اروپا برای خرید الهام و خرید نگین ، کلیری به همان اندازه شلوغ است. خط وسواس گونه Renvi او (قطعات دست ساز دراماتیک جسورانه با سنگهای قیمتی-گوشواره هایی با الهام از ستونهای دوریک ، زنجیرهای ضخیم با آویزهای سبک یونانی و رومی باستان ، دستبندها و حلقه های سرآستین درخشان با ردیف الماس) در سال 2015 منفجر شد. برجسته در ووگبه هرچند شغلش پر زرق و برق به نظر برسد ، اما همیشه اینطور نیست. “فیلم گوهرهای بریده نشده دور نیست ، “او می گوید. “من باید تعادل بین طراح و تاجر را پیدا کنم و اعداد را خرد کنم و سعی کنم به زیبایی طراحی خود وفادار باشم.”

برای متعادل کردن استرس کاری و جلوگیری از ظاهر شدن آن بر روی پوست ، کلری لحظات مراقبت از خود را از روال عادی جدید خود لذت می برد. او می گوید: “زیبایی پاک در ظاهر و احساس من تفاوت ایجاد می کند.”

صورت

  1. 1

    پاک کننده بالمی

    بسیاری از پاک کننده ها پس از شستن صورت من احساس تمیزی نمی کنند. اما این یکی حتی لایه اصلی مرطوب کننده رنگی من را حذف می کند. در مورد شستن صورتم زیاد صبور نیستم ، اما این کار آسان و بدون زحمت است. من از صاف کردن آن و تماشای ذوب شدن آرایش و خاک لذت می برم.

    پاک کننده کره هویج داروسازی ارگانیک

    داروخانه ارگانیک
    پاک کننده کره هویج
    گوپ ، 74 دلار

    خرید کن

  2. 2

    لایه بردار

    وقتی از این اسکراب استفاده می کنم ، همه چیزهایی که آن را دنبال می کنم درست وارد می شود و واقعاً کار می کند (بدون آن ، اغلب احساس می کنم مراقبت از پوست من به لایه فوقانی پوست من نفوذ نمی کند). این فقط به اندازه کافی قوی است که می تواند لایه برداری مورد نیاز را بدون تحریک پوست من انجام دهد ، و من احساس می کنم که پوست من بعد از استفاده چقدر صاف و نرم احساس می شود.

    goop Beauty GOOPGLOW لایه بردار فوری میکرودرم

    goop Beauty
    GOOPGLOW میکرودرم
    لایه بردار فوری براق کننده

    goop ، 125 دلار/112 دلار با اشتراک

    خرید کن

  3. 3

    ذات قدرتمند و چند وظیفه ای
    (Cult-Favorite) سرم

    من دوست دارم از این دو در کنار هم استفاده کنم – ابتدا جوهر ، سپس سرم. احساس می کنم عناصر فعال به لکه ها ، زخم ها و نقاط تیره من کمک می کند. من مقدار زیادی از روز خود را در حال پیاده روی از ساختمان به ساختمان در منطقه جواهرات ، در زیر نور شدید خورشید LA می گذرانم ، بنابراین باید روی آسیب های ناشی از نور خورشید و اثرات همه آلودگی ها کار کنم و احساس می کنم این ترکیب دقیقاً این کار را انجام می دهد! برخی از نواحی صورت من فوق العاده چرب می شود ، در حالی که بقیه صورت من بسیار خشک است ، و این گونه است که من پوست خود را یکدست می کنم.

    سرم گیاه شناسی دختر وینتنر

    دختر وینتنر
    سرم گیاهی فعال
    گوپ ، 185 دلار

    خرید کن

    ماهیت درمان فعال دختر Vintner

    دختر وینتنر
    ماهیت درمان فعال
    گوپ ، 225 دلار

    خرید کن

  4. 4

    کرم صورت فوق العاده مرطوب کننده

    من پوستی بسیار خشک دارم که در ترکیب با آلودگی و آفتاب ، باعث می شود صورتم دائماً دچار کم آبی شود. این کرم بسیار ابریشمی و زیبا است. این نعمت الهی بوده است من آن را یک شبه می پوشم و با پوستی که دیگر استرس و تشنه به نظر نمی رسد بیدار می شوم – در عوض مرطوب تر ، سفت تر و تونتر می شود.

    goop Beauty GOOPGENES کرم تغذیه کننده همه جانبه صورت

    goop Beauty
    GOOPGENES همه در یک
    کرم تغذیه کننده صورت

    goop ، 95 دلار/86 دلار با اشتراک

    خرید کن

بدن

  1. 1

    دوبار شستشو در حمام

    این پشت سر هم بسیار آرامش بخش است. تمام پوست کثیف و مرده را با لایه بردار پاک می کنم ، سپس پاک می کنم – این ترکیب روز تعطیل را شسته و از پوست من مراقبت می کند.

    کیت شستشوی بدن

    لازم است
    شستشوی بدن
    خنده ، 25 دلار

    خرید کن

    کیت لایه بردار بدن

    لازم است
    لایه بردار بدن
    خنده ، 30 دلار

    خرید کن

  2. 2

    کره بدن غنی

    با تمام کارهای جواهرات و زمان چرخش ، دستانم مورد سوء استفاده و خشک شدن قرار می گیرند ، بنابراین من عاشق این لوسیون فوق العاده ضخیم هستم. آن را کنار تختم نگه می دارم و هنگام خواب از هر دو دست و پا استفاده می کنم. این کاملاً درخشان است – دستهای من را قابل نمایش نگه می دارد ، حتی زمانی که مستقیماً از تولید جواهرات به جلسات مشتری می روم.

    54 تاج و تخت اسطوخودوس و کره نعناع زیبایی

    54 تاج و تخت
    اسطوخودوس مصری و
    کره زیبایی نعناع

    گوپ ، 24 دلار

    خرید کن