Clean Swap: چگونه یک گورو تمرین کد را روی پوست درخشان شکست

شعبه عایشه

به عنوان بنیانگذار و مدیر عامل Pretty Girls Sweat – شرکتی که به کمک به پایان دادن به چاقی در دوران کودکی با رویدادهای ورزشی سراسری برای زنان و دختران اختصاص داده شده است – شعبه Aeshia DeVore مستقر در آتلانتا به نظر جزئی از کسی است که برای امرار معاش ورزش می کند (و از مزایای آن تمجید می کند). . نه تنها مادر چهل و دو ساله سه نفر با بازوهای تراشیده شده و بدنی زیبا و قوی، بلکه چهره جوان و به ظاهر بدون منافذ او نیز است که درخشش همیشگی پس از تمرین را ساطع می کند.

اما برانچ که زمانی با جوش های بی امان دست و پنجه نرم می کرد، می گوید: «تغییر به محصولات تمیز پوست من را تغییر داد. من همه چیز را امتحان کرده بودم و تلخی ها را از صورتم سوزاندم. با گذشت زمان، تغییر مراقبت از پوست و رژیم غذایی ام – محدود کردن قند، لبنیات و غذاهای فرآوری شده و نوشیدن آب و چای سبز بیشتر – به من کمک کرد تا به گوشه ای برسم.

شعبه متخصص در کمک به افراد دیگر است. او می گوید: «جوامع اقلیت به طور نامتناسبی تحت تأثیر چاقی دوران کودکی قرار می گیرند. طبق نظرسنجی موسسه ملی بهداشت در سال 2021، کودکان آفریقایی آمریکایی و اسپانیایی تبار نسبت به همتایان سفیدپوست خود 30 درصد بیشتر در معرض اضافه وزن یا چاق هستند. او ادامه می‌دهد: «بسیاری از ورزش کردن دوری می‌کنند، زیرا تصاویری از زنانی که شبیه آنها در حال ورزش هستند را نمی‌بینند. تناسب اندام می تواند زندگی شما را تغییر دهد و سرگرم بودن. شاید اسکیت کار شما باشد. برای من، این کلاس‌های گروهی است، و اینجا در آتلانتا آنها مانند یک مهمانی هستند – موسیقی در حال پخش است، مردم شعار می‌دهند، و مربی با لباسی شگفت‌انگیز می‌آید. وقتی چیزی را که دوست دارید پیدا کنید، راحت‌تر می‌توانید ثابت قدم باشید.»

رویکرد او به مراقبت از پوست نیز همینطور است. برانچ می‌گوید: «من عاشق هر چیزی هستم که لایه‌برداری کند و من را درخشان کند. “این به من کمک می کند تا به روال خود پایبند باشم. هرگز فکر نمی‌کردم پوستم به شکلی که الان است به نظر برسد.»

1

لاک صورت تقویت کننده درخشش

این احساس می‌کند که دارم الماس‌های نرم خرد شده بچه را روی پوستم صاف می‌کنم. این لوکس است و واقعاً کار می کند. من آن را برای چند دقیقه می گذارم تا احساس کنم اتفاقاتی در حال رخ دادن است. من آن را آبکشی می کنم و بلافاصله پوست جوانی پیدا می کند.

  1. لایه بردار براق فوری میکرودرم گوپ بیوتی GOOPGLOW

    گوپ زیبایی
    لایه بردار براق کننده فوری میکرودرم GOOPGLOW
    گوپ، 125 دلار / 112 دلار با اشتراک

    اکنون خرید کنید

2

دونات لعاب دار قبل از خواب

هیلی بیبر چیزی گفت که من را عصبانی می کند – اینکه او دوست دارد به رختخواب برود که شبیه یک دونات لعاب است، و این چنین است من! من دوست دارم در رختخواب بنشینم و به نظر شبنم بنشینم. من این کرم غلیظ را صاف می کنم – به عنوان یک کرم شب عالی است – و اگر به آن نیاز داشته باشم، روغن صورت گوپ را روی آن لایه می زنم تا تمام رطوبت آن قفل شود و واقعاً پوستم درخشان شود. این ترکیب مانند کره ذوب می شود و من عاشق دریافت تمام آن مواد مغذی برای پوستم هستم. توجه: من همیشه کرم و روغن را روی پوست مرطوب می‌مالم – گاهی اوقات روی یک اسپری گلاب تسکین‌دهنده درست قبل از آن می‌پاشم تا رطوبت بیشتری را اضافه کنم – تا پوستم بتواند همه چیز را بنوشد.

  1. کرم صورت مغذی گوپ بیوتی GOOPGENES All-in-One

    گوپ زیبایی
    کرم مغذی صورت All-in-One GOOPGENES
    گوپ، 95 دلار / 86 دلار با اشتراک

    اکنون خرید کنید

  2. روغن فوق العاده مغذی صورت Goop Beauty GOOPGENES All-in-One

    گوپ زیبایی
    روغن فوق مغذی صورت All-in-One GOOPGENES
    گوپ، 98 دلار / 89 دلار با اشتراک

    اکنون خرید کنید

  3. Pholk Beauty Honeyckle Rose Face Mist

    گپ انتخاب

    زیبایی فولک
    میست صورت گل رز پیچ امین الدوله
    گوپ، 20 دلار

    اکنون خرید کنید

3

ضد آفتاب معدنی تمیز

دور ماندن از نور خورشید و استفاده از کرم SPF 15 هر روز واقعا به حفظ ظاهری سالم پوست من کمک می کند. وقتی در تعطیلات هستم و آفتاب به صورتم می کوبد، آن را یک درجه تا SPF 30 یا بیشتر بالا می برم.

  1. برای صورت

    کرم ضد آفتاب رنگی صورت Unsun Mineral

    گپ انتخاب

    بدون آفتاب
    کرم ضد آفتاب صورت با رنگ معدنی
    گوپ، 29 دلار

    اکنون خرید کنید

  2. برای چشم

    کرم دور چشم روشن 100% معدنی سوپرگوپ SPF 40

    گپ انتخاب

    سوپرگوپ
    کرم دور چشم Bright-Eyed 100% Mineral SPF 40
    گوپ، 36 دلار

    اکنون خرید کنید

  3. سرم SPF

    سرم سان بی نظیر یازده با SPF 35

    گپ انتخاب

    یازده
    سرم سان بی نظیر SPF 35
    گوپ، 50 دلار

    اکنون خرید کنید

  4. برای ساحل

    کرم ضد آفتاب ارگانیک فارماسی سلولی با SPF 50

    گپ انتخاب

    داروخانه ارگانیک
    کرم ضد آفتاب محافظ سلولی SPF 50
    گوپ، 69 دلار

    اکنون خرید کنید

4

بالم لب که ماندگاری واقعی دارد

من قبلا از یک مومیایی کننده روغن معدنی برای لب هایم استفاده می کردم، اما این بالم لب ظاهری فانتزی و برجسته دارد – روی آن می لغزد و بسته بندی زیبایی دارد. به خوبی لایه لایه می شود: من آن را صاف می کنم تا مرطوب شود، سپس براق کننده را روی آن اضافه می کنم تا لب هایم براق شوند. من ترجیح می‌دهم این را از کیفم بیرون بیاورم تا یک لوله نه چندان شیک از چیزی. من احساس می کنم چنین بزرگسالی از آن استفاده می کند.

  1. بالم لب مغذی پاک گوپ بیوتی GOOPGENES

    گوپ زیبایی
    بالم لب مغذی پاک GOOPGENES
    گوپ، 20 دلار

    اکنون خرید کنید

6

کره بدن غنی پس از تمرین

تناسب اندام و ورزش نقش بزرگی در زندگی من بازی کرده است – من اعتماد به نفس خود را از طریق ورزش پیدا کردم. در حال حاضر، من در خانه روی تردمیلم می دوم و همچنین عاشق کلاس ترامپولین هستم. بعد از دوش گرفتن، این کره بدن بسیار مغذی است و رطوبت را دوباره به پوست من برمی گرداند.

  1. goop Beauty GOOPGENES Nourishing Repair کره بدن

    گوپ زیبایی
    کره بدن ترمیم کننده مغذی GOOPGENES
    گوپ، 55 دلار / 50 دلار با اشتراک

    اکنون خرید کنید