خانه هوشمند چیست؟

دارای کابل کشی و فیوز جداگانه برای نصب کولر اسپیلت مزایا : دوام و طول عمر بسیار بالا – ظاهر و نمای لوکس – ابعاد بزرگ برای دو یا سه نگهبان معایب : ندارد تمامی محصولاتی که در این بخش آورده شد جز دکه نگهبانی می باشد که تشکیل شده از یک سازه کوچک که به آن اتاق نگهبانی نیز می گویند. 3. کانکس فروشگاهی سایدینگی اگر به دنبال یک کانکس فروشگاهی با ظاهر نسبتا مناسب ، دوام بالا و قیمت به مراتب کمتر از موارد قبلی هستید این نوع سازه مناسب کار شماست چرا که در عین سادگی و زیبایی به دلیل استفاده از مصالح مقاوم، دوام و ماندگاری بالایی داشته و ضمن داشتن قابلیت ارتقاع و افزودن امکانات هزینه های خرید و راه اندازی فروشگاه را در ابتدا برای شما تا مقدار چشمگیری کاهش می دهد. مزایا : دید کامل 360 درجه به اطراف – دوام و طول عمر بسیار بالا – ظاهر لوکس معایب : ندارد کانکس نگهبانی چوبی نوعی از کانکس نگهبانی نیز وجود دارد که نمای آن با چوب تزئین شده و بیشتر در مناطق سرسبز یا ورودی پارک ها از آن استفاده می شود.

در خانه هوشمند امکان اطلاع یافتن از وضعیت کلیه وسایل الکتریکی ساختمان و کنترل آنها وجود دارد. کنترل روشنایی خانه شامل روشن و خاموش نمودن خودکار لامپ ها در منزل و یا ساختمان ، تنظیم سطح نور ، کاهش یا افزایش و همچنین تعیین و مشاهده وضعیت و امکان روشن و خاموش نمودن آن ها از راه دور و بیرون ساختمان است. ویلای پیش ساخته 38/5 متری یکی از محصولات پر طرفدار کانکس راکو با امکاناتی بی نظیربه مانند یک خانه کوچک ویلایی ، مناسب برای خانواده های سه و چهار نفری می باشد. این شرکت در کشور آمریکا تاسیس شده است و جزو سه برند برتر دنیا در این زمینه به شمار می رود. سیستم های صوتی که با اتصال به وای فای کار می کنند از دیگر تجهیزات مورد نیاز برای هوشمند سازی ساختمان ها هستند، اما یک سری از تجهیزات هستند که در هر خانه هوشمندی مورد نیاز می باشند. یکی از برند های خانه هوشمند، برند Zennio می باشد که محل تاسیس این برند در کشور اسپانیا است اما این شرکت تنها به کشور اسپانیا محدود نشده و در بیش از 80 کشور دیگر فعالیت کرده است.

یکی از برند های معروف که در دنیا بسیار شناخته شده می باشد، برند و گروه صنعتی ABB است که از تولیدکنندگان تجهیزات برقی می باشد اما فعالیت های این گروه صنعتی تنها به تولید تجهیزات برقی محدود نشده است و در زمینه هوشمندسازی ساختمان ها نیز فعالیت گسترده ای دارند. IT با هدف طراحی، ساخت و اجرا سیستم ها و تجهیزات هوشمند سازی و اتوماسیون در حوزه های مختلف صنعتی و غیر صنعتی تاسیس گردید. افزایش استحکام و پایداری ساختمان ها در برابر حوادث طبیعی و غیر طبیعی مانند سیل، زلزله و … بازسازی آپارتمان و یا بازسازی ساختمان های شما روشی صحیح برای تغییر هستند به این دلیل که اصولا هزینه آن نسبت هزینه تخریب و نوسازی بنا بسیار صرفه تر هستش , هوشمند سازی خانه مشهد بنابراین ترجیح داده می شود که به جای تخریب ساختمان هایی که تنها در ظاهر فرسوده هستند ، و به تعمیرات نیاز دارند و دارای استحکام و پایداری هستند به بازسازی داخلی آنها پرداخته شود. بازسازی آپارتمان و یا بازسازی ساختمان های شما روشی صحیح برای تغییر است به این دلیل که اصولا هزینه اون به نسبت هزینه تخریب و نوسازی بنا بسیار صرفه تر هستش , بنابراین ترجیح داده می شود که به جای تخریب ساختمان هایی که تنها در ظاهر فرسوده است ، و به تعمیرات نیاز دارند و دارای استحکام و پایداری هستند به بازسازی داخلی آنها پرداخته شود.

همان طور که پیش تر خدمت شما ذکر گردید اکثر برند های معرفی شده خانه هوشمند موفق بوده اند و پروژه های بزرگی را در دنیا انجام داده اند، در نتیجه انتخاب کردن از میان آن ها کاری دشوار است. در واقع تولید محصولات برای هوشمندسازی، تحت پروتکل KNX توسط کمپانی که تحت نظر و زیر مجموعه ای از این برند می باشد انجام می گیرد. خیر چرا که در ساخت این نوع سازه ها توجه ویژه ای به هردو فاکتور دوام و زیبایی به یک اندازه شده و زیر نمای فانتزی آنها آهن آلات سنگین و مقاومی برای اسکلت بکار رفته که این پایداری را تا سالیان سال تضمین خواهد کرد اما اگر منظور استفاده از آنها در فضا های عمرانی و محیط هایی که امکان برخورد ماشین آلات یا سقوط مصالح و سنگ روی سازه وجود دارد بوده باید عرض کنیم که اگر چه این سازه ها از نظر استراکچری بسیار مقاوم هستند اما به دلیل قیمت بالای کانکس فانتزی معمولا از آنها در محیط های خشن استفاده نمی شود و همان سازه های فلزی کارگاهی برای این محیط ها مناسب تر است و سازه های لوکس بیشتر در فضا های عمومی و شهری کاربرد دارند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد پیاده سازی خانه هوشمند لطفا به بازدید از وب سایت ما.