ایکس بادی (xbody) چیست

در کنار همین موارد، جور عملکرد دستگاه و ورزش ایکس بادی به شکلی میباشد که شما می توانید تا سه برابر چربی سوزی را افزایش داده و به تناسب اندام مدنظر خویش دست پیدا نمایید. جالب هست بدانید که ورزش ایکس بادی امروزه در بیش از ۵۵ مملکت جهان دارای عشق و علاقه مندان بی شماری بوده و اهمیت به کارگیری از آن برای لاغری و وصال به تناسب اندام و برای از بین بردن ایراداتی مثل معالجه کمر درد و جلوگیری از پوکی استخوان بهره میبرند. استعمال از ایکس بادی گرچه آسان است البته می بایست به وسیله یک متخصص تغذیه و متخصص ورزش و آشنا به دستگاه انجام شود. ایکس بادی یکی از بهترین گونه های ورزش برای تمامی اشخاصی هست که با درجات متفاوت از مبتدی تا حرفه ­ای ورزش می­ کنند، که در کنار رژیم ورزشی مطلوب ذیل لحاظ پزشک معالج تغذیه می تواند کمتر وزن پر سرعت تر و عضله سازی بهتری ایجاد کند. در ارتفاع ترین ایکس بادی و تا ۴۸ ساعت آن‌گاه از تمرین متابولیسم بدن ارتقا پیدا می نماید که می توان همپا اساسی رژیم غذایی تندرست و همچنین به کار گیری از دمنوش های لاغری این فرآیند را افزایش بخشید تا کمتر وزنی معقول و مستمر صورت دهد. اصلی توجه به سایز شما، همین جلیقه ها می توانند منعطف باشند و به صورت خارجی بدن شما در بیایند، چون اقتدار کشسانی قابل قبولی دارند. در طی تمرینات قدرتی متابولیسم تن ارتقاء یافته که در صورتی که این تمرینات حساس پوشیدن جلیقه ایکس بادی انجام گیرد ، افزایش متابولیسم تا ۴۸ ساعت پس از خاتمه ورزش ادامه مییابد. اساسی اعتنا به مدت روزگار کوتاه تمرینات ایکس بادی (هر جلسه 20 دقیقه) که دو یا سه جلسه در هفته می باشد، همین تمرین به جهت افرادی که فراوان مشغله و مشغول هستند و یا تمرینات طولانی، شدید و استرس زا دارا‌هستند جلیقه ایکس بادی مطلوب است. ضروری به ذکر هست که دو روز تمرین در هفته کافی است. از جمله مواقعی که EMS برای بهبود آن استفاده می­ شود، شامل دردهای مفصلی و ایکس بادی نیروهوایی روان است. چرا که در صورتی پالسهای الکتریکی که به بدن وارد می­ شود، از یک حد مشخصی اکثر باشد، موجب تحریک پذیری بیش از حد عضله‌ها و انقباض و سفت شدن آن‌ها می­ شود.

خواندن مقاله جدید  هدرز چیست و نکاتی که نباید درباره آن بدانید؟