یک هفته در اوهاو | جاستینا بلیکنی

نمایی از پارک آبشار Waimea و باغ‌های گیاه‌شناسی

من تازه از تعطیلات در اوآهو با خانواده برگشتم. ما هفته را در سواحل ساحل شمالی گذراندیم، در تپه‌های وحشی پیاده‌روی کردیم، از کامیون‌های حمل غذا غذا خوردیم، بازی کردیم و فشار را کم کردیم. ما حتی برای اولین بار موج سواری را امتحان کردیم. این یک سفر بسیار آرام و عالی بود برای برقراری ارتباط مجدد با طبیعت و گذراندن زمان با کیفیت با افرادی که دوستشان دارم. در زیر، چند عکس از پیاده‌روی‌هایمان در پارک و باغ‌های گیاه‌شناسی آبشار Waimea و پیاده‌روی طولانی‌ای که انجام دادیم.


من یک کوهنورد *بسیار* کند هستم و در حین پیاده روی از توقف های مکرر برای عکس گرفتن لذت می برم و به دنبال رنگ ها، اشکال و الگوهایی هستم که الهام بخش کار طراحی من هستند. (شما می توانید در کتاب “Jungalow: Decorate Wild” من در مورد تمرین “جستجوی غذا” من بیشتر بیاموزید 🙂


در این پیاده روی، من برخی از شاخ و برگ های افتاده و چیزهایی را جمع آوری کردم. وقتی به هتل برگشتم، چند کلاژ ایجاد کردم که رنگ ها، الگوها، شکل ها و بافت های مختلف را برجسته می کند. برگ های خال خالی من مورد علاقه من هستند! آنها هاگ های روی برگ ها هستند که ساختارهای تولید مثلی هستند (نوعی شبیه دانه).



البته تا زمانی که در آن بودم مجبور بودم #شاخه های صورت را بپوشانم…

من با خواهرزاده هایم، نوآ و استلا

آیدا و برادرزاده ام موسی به عنوان میگو

خانواده، از جمله کوچکترین خدمه، خواهرزاده من بتی


امیدوارم این عکس ها کمی شادی و الهام به روز شما بیاورند. با عشق،

JB