عملکرد پیستون خودرو

علاوه بر نیاز خویش محصولاتی که ما مجموعه می کنیم و به دست مشتریهایمان میرسانیم، اکثری از موسسات دیگری که در راستا تولید پیستون عمل دارند، تامین گژنپینشان بهعهده شرکت پیستون جمهوری اسلامی ایران است. به جرات به شما میگویم پیستونی که کمپانی پیستون کشور‌ایران تولید میکند، تماما قابلیت و امکان رقابت دارای محصولات ماهله و شرکت های اعتبار دیگر را دارد. سیستم هوارسانی نهتنها سیلندرها را اهمیت هوا لبریز میکند، بلکه گازهای خروجی را هم بهطور ظریف و کنترلشده به خارج میفرستد. لقي تقريبی بين سيلندر و پيستون اهمیت دقت به شكل (4) ، بايد بين0/03 تا0/1 ميلي متر اهمیت توجه به دسته و جنس پيستون باشد به نحوی كه فيلر حساس نيرويی بين 20 تا 35 نيوتن از بين سيلندر و پيستون خارج گردد. از همین رو طبق صورت تحت سمت راست لقی تقریبی به ترازو 0/05 میلی متر به جهت رینگ های کمپرسی و 0/04 میلی متر به جهت حلقه های روغنی در نظر گرفته و بوسیله فیلر میزان گیری و در دست گرفتن می شود. مقدار بازبودن دهانه رینگ تقریباً 0/03 میلی متر به ازای هر سانتی متر قطر سیلندر می باشد . آلیاژ مورد به کارگیری در ایجاد پیستون ها معمولاً آلومینیوم یا چدن می باشد. و سومین مطلب، دعوا مارکت یا بازار متاع همین خودرو است. لذا ما می بایست همین سرمایهگذاری را میکردیم و به جرات میتوانم بگویم خوشبختانه امروز ما منحصربفردترین اتومبیل تولید گژنپین را در خاورمیانه داریم که میتواند به تیراژ نیاز کل بازار مرزو بوم گژنپین تولید کند. درصورتیکه روانکار صحیح و استاندارد و مطلوب موتور را به کار گیری کنید، از فشار آوردن بیهوده به موتور و نگهداشتن آن در دورهای بالا به جهت مدت طولانی بپرهیزید، از دنده معکوسهای ناگهانی که منجر ایجاد تنش شدید در اجزا میگردد بپرهیزید و سیستم خنککاری (فن و رادیاتور و کولانت و ترموستات و واترپمپ) را بهصورت مرتب کنترل کنید، مطمئن باشید که اجزای داخلی موتور و بهخصوص پیستون و شاتون و رینگ پیستون و گژنپین عمری زیاد طولانی خواهند داشت. اهمیت وجود سوختن بنزین، همین پیشرانه از سیستم احتراق تراکمی بنزین (GCI) بهره میبرد؛ به همین معنا که مهم حجمی ادغام سوخت و هوا همراهبا گازهای خروجی داغ ما‌نده که بهعمد در سیلندرها گیر افتادهاند، ادغام سوخت و هوا داغ شده و همین منجر سایت شرکت پیستون سازی تبریز اشتعال سوخت میشود. در اشکال سواری هیچ خودروی سواری وجود ندارد در کشور‌ایران که ما پیستونش را الان تولید نکنیم. اساسی اعتنا به وضعیتی که امروز در بحث واردات و نرخ ارز و تحریم داریم، واقعا درصورتیکه همین توانمندی در شرکت پیستون کشور‌ایران نبود، صد رد صد امروز اهمیت یک بحران جدی در حوزه تامین پیستون خودروهایی که دارند در مرزوبوم تردد میکنند، روبرو بودیم. چنانچه موتور را به هر دلیلی تعمیر کردید صد رد صد پیچهای شاتون را تحلیل کنید، پیچ و بستهای هرز شاتون باید بده بستان شود. یکی از از شاتون ها ثابت هست که به آن شاتون حیاتی (master rod ) گفته می شود و سایر شاتون ها به انتهای یکسری ضلعی شاتون اساسی وصل می شوند که به آن‌ها شاتون های اتصال (articulating rods ) گفته می شود که سبب چرخش میل لنگ و حرکت پیستونها می شود . پروفیل I-beam حداکثر مقاومت سازه ای را اساسی دستکم هزینه وزن می دهد و مانند پیستون ، می خواهیم وزن میله اتصال را تا حد ممکن ذیل نگه داریم. را ندارد. پیستونها قلب یک موتور احتراق هستند و بایستی در در مقابل نیروهای حاصل از انفجار در موتور و تغییرات دمایی تا 1000 رتبه سانتیگراد مقاومت کنند. درواقع، آن را می بایست قلب موتور دانست. ما سالیان سال بر تقویت و تجهیز گروه مهندسی، بر تقویت و تجهیز تیمهای R&D و بر نهادینهکردن علم فنی در شرکت اقدام کرده ایم؛ این کالا امروز و دیروز نیست، بایستی سالهای سال دانش فنی تصویب و ضبط شود، نهادینه شود و تبدیل شود به عمل روزمره گروه مهندسی و مجموعه R&D که امروز بتوانند عمل به این عظمت را سوای وابستگی به مهندسین خارجی به ثمر برسانند. ما یک طیف زیاد قابل قبولی از کارشناسان، مهندسین و مدیران چابکدست و باتجربه داریم 500 نفر اپراتور مستقیم داریم که در سه کشیک در حالا ساخت هستند. در این حالت در کورس دانسیته فشار گاز در حالا حجمی به پله داخلی نیرو اعمال کرده و سبب می شود که رینگ حساس نیروی بیشتری به جداره سیلندر چسبیده و عمل آب بندی را خوبتر انجام می دهد. در صورتی که مهم سرعت بالایی در حالا رانندگی باشید، در هر سیلندر، همین حادثه 30 تا 40 بار در ثانیه رخ میدهد. شما درصورتیکه همین سه را نداشته باشید، داشتن یک چنین ماشینی هیچ خاصیتی به جهت شما نخواهد داشت، لذا پیستون کشور‌ایران تمامی همین مطالبی را که عرض کردم، جمیعا دارد. ماشینآلاتی امروز در شرکت پیستون ایران داریم که در میهن منحصربفردند. پیستون جمهوری اسلامی ایران امروز 74 نوع محصول ایجاد می نماید که از همین 74 گونه فرآورده چنانچه بخواهم اسم ببرم، هیچ خودروی سواری در مرز و بوم ما نمیباشد که ما پیستونش را ساخت نکنیم، یعنی از پراید، تیبا، گونه های پیستون ماشینهای 206 که میدانید دو تیپ است؛ 206 تیپ 2 و 206 تیپ 5 ایجاد میشود، پیستون موتور EF7 او‌لین توشه در مرزوبوم توسط شرکت پیستون ایران بسط شده که دوچندان پیستون پیچیدهای است و روی آن کتینگهای خاصی شکل می‌گیرد که برای او‌لین بار توانمندیاش در شرکت پیستون جمهوری اسلامی ایران انجام شده، پیستون خودروی پژو 405 و پیستون فلش و پیستون مزدا؛ مزدای سواری، مزدای نیسان، مزدای باری، پیستون خود خودروی نیسان و خویش پیستون نیسان نیز بنزینی می باشد و نیز دیزلی که پیستون دیزل خودش یک تکنولوژی بالایی دارااست و به نوعی در دستهبندیها جزو پیستونهای دیزلی است. چنانچه شما این نوشته را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در آیتم پیستون تبریز خودرو بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.