بهترین ردیاب حیوانات خانگی + (امکانات، خرید و نحوه استفاده)

تقریباً همه ردیابها از برنامههای کاربردی سیستمعامل Android یا iOS پشتیبانی میکنند تا دادههای جمعآوریشده را سریعاً تحلیل کرده و گزارش دهند. از آن زمان ، تعداد مطالعاتی که حرکات و مهاجرت بسیاری از گونه ها را ردیابی می کند ، انفجار ایجاد کرده است. سیستم این مدل ردیابها اندکی متفاوت است و بهاندازه ردیاب حیوانات که بهوسیله نرمافزار و برنامه کاربردی کنترل میشوند؛ دقت و کارایی ندارند. درست مانند برنامههای کاربردی که معمولاً ما با نام فیتنس، میشناسیم. با خرید یک ردیاب کوچک و سبک می توانید تا همیشه خیال خود را بابت حفظ امنیت حیوانات خود راحت نگه دارید.

با استفاده از سیستم موقعیت یاب و خرید یک جی پی اس ارزان برای حیوانات می توانید به دور از هرگونه نگرانی حیوانات خود را در پارک ها رها کنید تا به راحتی بازی کنند و یا آن ها را برای بازی در حیاط منزل خود آزاد بگذارید. سرورهای یک ردیاب خوب در تمام نقاط فعال میباشند و از هر نقطهای باید بتوانند حیوان را ردیابی کنند و اطلاعات آن را از طریق پیامک، ایمیل و پیغام در برنامه ردیاب حیوانات، ارسال کند. جیپیاس دام اطلاعات ردیاب را بهصورت دقیق و لحظهای به شما نشان میدهد. اینگونه از ردیابها با تمرکز عمیق بر وضعیت سلامت حیوانات، هر چیزی که مرتبط به اوضاع سلامت دام و یا حیوان خانگی باشد را نشان دادن میدهد.همهی حرکات آنها از استراحت تا فعالیت زیاد، بهعلاوه نبض و تنفس و…

بعضی از ردیابهای دام و حیوانات قابلیت کنترل فعالیتهای حیوانات را هم دارند. از این قابلیت می توانید برای زمانی که حیوان خانگی شما در منزل است استفاده کنید تا در صورت خارج شده از منزل پیام هشدار برای شما ارسال شود. بهعنوان مثال، Link AKC از بلوتوث برای ارتباط با ردیاب حیوانات بهره میبرد و بهمحض اینکه ارتباط با بلوتوث قطع شود یعنی حیوان خانگی زیاد دور شده است و از دسترس خارج شده است. یکی دیگر از قابلیت های تعبیه شده برای این ردیاب کوچک و قوی امکان اتصال به Wi-Fi است که میتوان با استفاده از آن بدون نیاز به اتصال به اینترنت همراه حیوان را تا جایی که آنتن مودم خانگی توانایی دارد مکان یابی کرد.

این دستگاه دارای قابلیت تعیین محدوده امن یا Geofence نیز هست. اما رابطه انسان و حیوانات به همزیستی محدود نمیشود و در موارد زیادی از حیوانات در ورزشهای مختلف نیز استفاده خواهد شد. میتوان در اپلیکیشن آنها تنظیم کرد که مثلاً هر ۱۵ دقیقه یکبار، موقعیت مکانی حیوان را اعلام کند. ردیاب قلاده ای سگ به راحتی قلاده ی خود سگ خواهد بود و مزاحمت و حساسیتی برای حیوان خانگی شما ایجاد نخواهد کرد. آنها هنوز هم می توانند به حیوان خانگی گمشده کمک کنند تا به صاحب خود برگردد، اما اگر می خواهید محل نگهداری حیوان خانگی خود را در زمان واقعی بدانید، به یک ردیاب حیوان خانگی احتیاج دارید.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از خرید ردیاب کوچک حیوانات ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.