روال صبح من: یک کارآفرین سریالی روز را با نوازش و رایحه ای زیبا آغاز می کند

ارین کلینبرگ ، بنیانگذار SIDIA و مدیرعامل و مالک Métier Creative

روال صبحگاهی من

ارین کلاینبرگ |

موسس SIDIA و مدیرعامل و مالک Métier Creative

ارین کلینبرگ که خود را “بزرگترین فرد صبح دنیا” نامید ، باعث می شود که ساعت بیدار بماند. بنیانگذار برند پوشاک دنج SIDIA مستقر در تورنتو ، بنیانگذار The Coveteur و مدیرعامل و مالک آژانس تبلیغاتی و برندسازی Métier Creative که برنده جایزه می شود ، از صبح خود برای بقیه روز استفاده می کند. او می گوید: “من می دانم چه زمانی کارآمدترین و چه زمانی تنبل هستم و از نظر استراتژیک در این زمینه بازی می کنم.” “من زمان را قبل از ساعت 9 صبح برعکس دیوانه وار حفظ می کنم.”

هنگامی که او به مسابقات می رود ، کلینبرگ در طول روز با تغییر نوع کار خود ، سرحال می شود. او می گوید: “من برای سر صحنه بودن ، خلاق ماندن و کار مشترک IRL زندگی می کنم ، بنابراین استراحت برای تماس ها یا ملاقات های سریع در طول روز به من کمک می کند تا انرژی داشته باشم.”

6:30 صبح: به لطف دو ساعت زنگ دار انسانی من – بچه هایم ، پارکر و فورد ، زود بیدار می شوم. همه ما برای نوازش در رختخوابم آویزان هستیم و چیزی را تماشا می کنیم در حالی که من تقویم خود را بررسی می کنم و به چند پیام و ایمیل پاسخ می دهم. یکی از خاطرات مورد علاقه من از بزرگ شدن ، مربوط به من و برادرم است که بعد از ظهرهای بارانی در اتاق پدر و مادرم جمع می شویم. این مکان خانواده ، پناهگاه و آرامش بود و من دوست دارم این احساس را در روزگارمان ایجاد کنم.

7:15 صبح: زمان تنهایی من در واحه حمام ، لحظه مراقبت از خودم است. به نظر من مراسم پاکسازی ، مراقبت از پوست و بدنم ، و تنها ماندن با افکارم برای تنظیم روز من بسیار مهم است.

حمام ارین کلینبرگ

من یک فرد خوشبو هستم و احساس می کنم روی روحیه و انرژی من تأثیر می گذارد. من دوست دارم این شمع را روشن کنم تا در حالی که دوش می گیرم و آماده می شوم کمی روحیه ام را روشن کنم.

  1. شمع معطر goop Beauty: Edition 03 - بخور بخور ، 72 دلار

من همیشه محصولات مختلفی را آزمایش می کنم- بوها ، شستشوی بدن ، پوست و مراقبت از مو- زیرا بسیاری از مشتریان متیر در فضای زیبایی هستند. دوش من شبیه داروخانه است! در حال حاضر من عاشق شستشوی بدن Sangre de Fruta و روغن موی Crown Affair هستم. مادرم به تازگی یکی از ماساژورهای سر را برایم خرید – من از آن برای شامپو زدن استفاده می کنم.

  1. Sangre de Fruta Garden of Earthly Delights Body Wash goop ، 48 دلار

    خون میوه
    شستشوی بدن باغ لذتهای زمینی
    خنده ، 48 دلار

    خرید کن

  2. Crown Affair The Set goop ، 220 دلار

    ماجرای تاج
    مجموعه
    خنده ، 220 دلار

    خرید کن

  3. گپ انتخاب

    برس موی مانتا مانتا ، 30 دلار

    مانتا
    برس موی مانتا
    خنده ، 30 دلار

    خرید کن

وقتی از حمام خارج می شوم ، وارد کفتان نرم و لوکس SIDIA می شوم. برای مراقبت از پوست ، من سربند مخملی SIDIA Cloud Nine خود را می پوشم – مخمل نرم روی سرم را گرفته است ، اما برای موهای بچه مزاحم پس از زایمان آسان است (همچنین شیک به نظر می رسد). ابتدا آب سرد را روی صورتم می پاشم و سپس پاک می کنم ، لایه برداری می کنم و از سرم و مرطوب کننده استفاده می کنم.

ارین کلاینبرگ

روند لایه برداری و بازسازی همه چیز در روال معمول من است و من لایه بردار GOOPGLOW را دوست دارم. هر زمان که از آن استفاده می کنم ، آرایش روان تر می شود و جلوه ای درخشان و درخشان از خود برجای می گذارد.

  1. goop Beauty GOOPGLOW Microderm Instant Glow Exfoliator goop ، 125 دلار/112 دلار با اشتراک

  1. انتخاب های گپ
  2. Luck Skin Doors For Vitality سر و صورت و چشم سر ، 185 دلار

  3. goop Beauty GOOPGENES کرم صورت تغذیه کننده همه کاره ، goop ، 95 دلار/86 دلار با اشتراک

من به روغن صورت گرگ معتاد شده ام-قبل از اینکه روال عادی خود را با سلاح مخفی خود به پایان برسانم ، آن را روی پوست خود فشار می دهم: ماساژ گوا شا و ماساژ روی یخ. ماساژ روزانه به تخلیه و تخلیه لنفاوی کمک می کند و باعث می شود بعد از TMJ از شب قبل احساس بهتری داشته باشم. من وسواس دارم.

  1. goop Beauty GOOPGENES روغن صورت فوق العاده مغذی ، goop ، 98 دلار/89 دلار با اشتراک

    goop Beauty
    GOOPGENES روغن صورت فوق العاده مغذی همه جانبه
    goop ، 98 دلار/89 دلار با اشتراک

    خرید کن

  2. Wildling Facial Gua Sha Empress Collction ، goop ، 129 دلار

    وحشی
    مجموعه چهره گوآشا امپراطورس
    گوپ ، 129 دلار

    خرید کن

طی یک سال و نیم گذشته در جلسات Zoom ، من آرایش پنج دقیقه ای را طراحی کرده ام. ابتدا از مرهم لب خود برای تغذیه و آبرسانی استفاده می کنم. سپس رنگ پلک هایم را می زنم ، ریمل مژه می زنم و ابروهای خود را با Saie Brow Butter پر می کنم.

  1. goop Beauty GOOPGENES مرطوب کننده لب پاک کننده تغذیه ، goop ، 20 دلار

    goop Beauty
    GOOPGENES بالم لب پاک کننده تغذیه کننده
    خفن ، 20 دلار

    خرید کن

  2. ریمل مژه ILIA Limitless، goop، 28 دلار

    ایلیا
    ریمل مژه بی حد و حصر
    خنده ، 28 دلار

    خرید کن

  3. کره سایه ابرو ، گوپ ، 18 دلار

    سایه
    کره ابرو
    خنده ، 18 دلار

    خرید کن

بعد ، من با کانسیلر Kosas ، قرمزی و کیسه های زیر چشم را پاک می کنم و با چوب رژگونه Westman Atelier گونه های آفتاب زده را اضافه می کنم. با یک هایلایت خامه ای که بیشتر درخشان است تا براق ، جلوه را بالا می برم.

  1. Kosas Revealer Super Creamy + Brightening Concealer و Day Day Eye Cream ، goop ، 28 دلار

    کوساس
    Revealer Super Creamy + کانسیلر روشن کننده و کرم دور چشم
    خنده ، 28 دلار

    خرید کن

  2. چوب رژ گونه بچه های وستمن آتلیه در گلبرگ ، گوپ ، 48 دلار

    آتلیه وستمن
    استیک رژ گونه بچه گونه
    خنده ، 48 دلار

    خرید کن

  3. گپ انتخاب

    Westman Atelier Lit Up Highlight Stick in Lit ، goop ، 48 دلار

    آتلیه وستمن
    Lit Up Highlight Stick in Lit
    خنده ، 48 دلار

    خرید کن

ساعت 7:30 صبح: من پنج دقیقه نفس کشیدن از اریکا پوزینلی انجام می دهم. این تمرین به من امکان می دهد در طول روز راه اندازی استارت آپ خود ، SIDIA ، و نمایندگی خلاقم ، Métier Creative ، آرامتر باشم. این یکی از تنها روال هایی است که ماه ها پشت سر هم ادامه داده ام. این به من کمک می کند تا زمینه را برای روز آماده کنم و به من کمک می کند تا آرامش بیشتری داشته باشم و از اضطراب کمتری برخوردار باشم.

ساعت 7:40 صبح: صبح ها وقتی با زمان کنار می آیم ، دوست دارم پنکیک های سالم ام اماده کنم که بسیار ساده هستند – فقط سفیده تخم مرغ ، جو دوسر ، مقداری دارچین و چند چیپس شکلات تلخ برای طعم شیرین. در غیر این صورت من اسموتی مورد علاقه ام (کلم پیچ ، اسفناج ، موز ، سیب ، نعناع تازه ، و دانه های چیا و شاهدانه) یا سفیده تخم مرغ را با نخود تازه ، پنیر فتا خرد شده ، پیازچه ریز خرد شده و مواد مخفی ام: نمک جنیفر فیشر تهیه می کنم.

  1. نمک جهانی آشپزخانه جنیفر فیشر ، گوپ ، 12 دلار

    آشپزخانه جنیفر فیشر
    نمک جهانی
    خنده ، 12 دلار

    خرید کن

ساعت 8:15 صبح: به صورت انفرادی در دره ای در محله خود قدم می زنم. طبیعت ، هوای تازه و پیاده روی به طرق جادویی به من نیرو می بخشد. این بسیار ساده است ، اما برای ذهن ، قلب ، بدن و روح من شگفتی ایجاد می کند. در طول پیاده روی ، من به پادکست ها گوش می دهم ، مانند داشتن همه چیز و دروغ های دیگر توسط سارا ریف ، چگونه این را ساختم، و 33 صدابه یا با بهترین دوستم ، جنا وایز ، تماس می گیرم.

ساعت 9:10 صبح: جنون کار شروع می شود!