رینگ پیستون چیست ؟

پیستون موتور همانطور که میدانید نقش کلیدی در تولید قدرت موتور دارد اما چطوری ؟ دقت داشته باشید که تسمه تایم قبل از پاره شدن، صدای به خصوصی در موتور ایجاد میکند که هنگام شتابگیری ماشین بیشتر مشهود میشود. 1. برخورد پیستون با سوپاپ ها که همراه با صدای کوبش است. 3. اما اگر خودرو از جای خود حرکت نکرد تایم شما سالم است و می توانید دنبال ایراد دیگری بگردید. و نحوه تشخیص پارگی تسمه تایم را به شما آموزش دهیم. انتهای بزرگ دارای درزهای یاتاقان است که اصطکاک را به حداقل می رساند و فاصله مناسب روغن را با میل کروم روی میل لنگ حفظ می کند. حلقه روغن هنگام حرکت پیستون، روغن را از دیواره سیلندر پاک می کند اما با گذشت زمان می تواند دچارسایش گردد و حلقه های دیگر می توانند روغن را از میل لنگ به محفظه احتراق منتقل کنند. 12 شرکت گروه قطعات خودرو عظام یعنی شرکت های: پیستون ایران، فرآوری و ساخت، پایاکلاچ، سازه پویش، استام صنعت، والاقطعه، پویان صنعت نهاد، صنایع طه، پایاذوب کاوه، تاراذوب، سازه سیم پویش و پایا خودرو نوین با بهره گیری از 6000 هزار نیروی انسانی خود و حدود 26 هزار نیروی انسانی تامین کنندگانش، سالانه از خروج حدود 350 میلیون دلار ارز از کشور جلوی گیری می کنند.

در روی پیستون سوراخی برای قرار گرفتن گژن پین جهت اتصال به شاتون تعبیه شده است.جهت افزایش قدرت و کشش خودرو از چندین سیلندر و پیستون در خودرو استفاده می کنند. در این بازی دست و پای هر دو تیم بسته شد و قفل شدن بازی دلایل فنی پیستون پراید hp دارد. 2: خودرو هایی که پیستون های سر تخت دارند .در این خودروها پس از پارگی تسمه تایم دو حالت اتفاق می افتد. ب : حالت دوم هم اینکه سوپاپ ها باز باشند و بسته به اینکه تا چه حد باز باشند خسارت ها فرق می کند.خسارت از کج شدن سوپاپ ،شکستن پیستون،تا تاب برداشتن سر سیلندر و کچل کردن میل سوپاپ و بعضی مواقع آسیب دیدن بلوک سیلندر اتفاق می افتد. 2. اگر خودرو در دنده حرکت کرد تسمه تایم پاره شده است و در این حالت نباید استارت بزنید، چون باعث کج شدن سوپاپ ها و شکستن پیستون ها می شود. الف : در بهترین حالت ممکن پس از پارگی تسمه تایم سوپاپ ها بسته باشند ، که در این حالت هیچ خسارتی جز تعویض تسمه تایم وارد نمی شود.

در این حالت تاج پیستون صدمه دیده است و دلیل آنهم وارد شدن ذرات خاک و شن و نظایر آن بداخل موتور است که بیت پیستون و سر سیلندر قرار گرفته و خرد شده است . در صورتی که تسمه تایم مشکلی داشته باشد، موتور مجبور به تلاش با شدت بیشتری است تا قطعات را تحت فشار به حرکت در بیاورد که در نتیجه اگزوز خودرو نسبت به حد معمول، دود بیشتری را piston 85mm تولید خواهد کرد. پیستون جزو قطعات متحرک در سیلندر است که با کمک رینگها وظیفه کمپرس کردن گاز را به عهده دارد و رینگها با قرار گیری در شیارهای پیستون این وظیفه را انجام می دهند. زمان تعویض تسمه تایم در خودرو چند هزار کیلومتر است؟ یکی از دلایل درست کار نکردن استارت ماشین میتواند به هم خوردن زمانبندی باز و بسته شدن دریچه سوپاپها باشد که این امر نتیجه وجود یک تسمه تایم دارای ایراد در موتور است. روغن تحت فشار، بار یکنواختی را به تمام سطح مقطع آن اعمال می کند، درحالی که پیستون این بار را در طرف دیگر به سطح مقطع کوچیکتر شافت در یک ناحیه بسیار کوچک دایره ای توسط شافت وارد می آورد. سیستم روغن دارای یک پمپ روغن و فیلترهای روغن برای جدا کردن آلودگی از روغن میباشد.

لبه بیشتر رینگ های تراکم دارای پخ است. ۱: خودرو هایی که دارای پیستون های گود هستند و یا از پستون هایی برخوردارند که جای سوپاپ در روی آنها تراشکاری شده است. 1. از خودرو پیاده شده و ماشین را در دنده 1 گذاشته و هل دهید. که علاوه بر کاهش جرم پیستون،رواداری لازم را برای دوران اجرام خارج از مرکزی که بر روی میل لنگ قرار دارند فراهم کند. یعنی ما امروز صاحب یک شرکت تماماً متکی به توانمندیهای داخلی، چه به لحاظ تکنولوژی، چه به لحاظ تعمیرات و چه به لحاظ دانش فنی و توسعه محصول هستیم که تماما با دانش خود مجموعه که در شرکت نهادینه شده، تولید و توسعه را دنبال می کند. 3. در موتور خودروهایی مانند ریو یک پارگی ساده میتواند منجر به تعویض کل موتور خودرو شما شود. لایه رویی یا بیرونی از یک پارچه مقاوم و با دوام بالا تشکیل شده است و لایه دوم از الیاف شیشه ساخته شده است.که در برابر دما، کشش طولی و پارگی مقاوم است و از ویژگیهای دینامیکی خیلی خوبی برخوردار است.لایه سوم از لاستیک CR یا HNBR ساخته شده است که بیشتر جنس تسمه را بر اساس لایه سوم معرفی می کنند.این لایه دوام خیلی زیادی بر اساس نوع لاستیک دارد و استحکام دینامیکی خیلی خوبی دارد.لایه چهارم بیشتر از پارچه پلی آمید ساخته می شود که هم انعطاف خیلی زیادی دارد و هم باعث تقویت قدرت دندانه ها می شود.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد پیستون ریو عظام بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.