سرور مجازی ایران با پهنای باند نا محدود

 

سرور مجازی ایران با پهنای باند نا محدود 

اگر شما نیز حجم فایل هایی که دانلود و یا اپلود می کنید بالا است و همیشه با مشکل ترافیک و کمبود منابع مشکل دارید حتما این مقاله را تا انتها بخوانید. لازم به ذکر است که سرور های مجازی مشکلات محدودیت و منابع را از میان بر می دارند. ما برای اولین بار یک سرور مجازی ایرانی با پهنای باند نا محدود برای شما آورده ایم که کیفیت بسیار بالایی دارد و دقیقا همان چیزی هستند که سایت های با مصرف بالا لازم دارند. قطعا نیازی به تکرار زیاد نیست که این سرور ها منابع اختصاصی در اختیار شما قرار می دهند و بدون قطعی به فعالیت خود ادامه می دهند. پشتیبانی بیست و چهار ساعته یکی دیگر از ویژگی های این سرور ها است که موجب شده است افراد زیادی به این سرور ها علاقه مند شوند. اگر مایل هستید در مورد راه اندازی سرور مجازی بدانید مطلب لینک زیر را مطالعه نمایید.

https://honarmandkhabar.ir/2021/11/08/%d8%b3%d8%b1%d9%88%d8%b1-%d9%85%d8%ac%d8%a7%d8%b2%db%8c-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%85%db%8c-%d8%b4%d9%88%d8%af%d8%9f/

سرور های مجازی کدام کشور بهتر هستند

این که ما به طور صریح مشخص کنیم که سرور های مجازی کدام کشور ها بهتر هستند کار نسبتا دشواری است اما خب یک نکته که باید حتما ذکر کنیم این است که سرور های ایرانی خیلی گرسنه های بهتری هستند زیرا به دیتاسنتر های داخلی نزدیک تر هستند و این یک پوئن مثبت است. این موضوع باعث می شود که سرعت کار شما بالا تر برود زیرا این سرور های داخلی حدودا ۴ برابر سریع تر از سرور های خارجی هستند. اما اگر قصد انتخاب سرور های خارجی را دارید می توانید حساب ویژه ای بر روی کشور های آمریکا،  کانادا، فرانسه ، آلمان و غیره حساب باز کنید. خیلی از کاربران در رابطه با قیمت سرور مجازی ایران با پهنای باند نا محدود از ما سوال می پرسند باید خدمتتان عرض کنیم که  قیمت این سرور های ایرانی بیش تر از نمونه های خارجی است. شاید از خود سوال بپرسید که علت این گرانی چیست؟ شایان به ذکر است که قیمت سخت افزار این سرور ها بیش تر است و علاوه بر آن دیتاسنتر های ایرانی و ترافیک آن قیمت بالا تری دارد. دقت کنید که شاید برای تهیه ی این سرور ها کمی بیش تر هزینه کنید اما دیگر هیچ گونه مشکل و محدودیتی در کار خود ندارید و این کلی به نفع شما است پس برای خرید این سرور ها به هیچ عنوان تعلل نکنید.