3 دستور غذای وگان و خاطرات غذای آخر شب از جسیکا سینفلد

دستور پخت مورد علاقه شما در چیست؟ وگان، در تایمز?

انتخاب تنها یکی سخت است، و من اغلب نظرم را تغییر می دهم زیرا به نظر من همه آنها بسیار خوب هستند. امروز من عاشق پودینگ چیا با موز کاراملی شده ام چون موز کاراملی شده را امروز صبح برای جو دوسر پسرم درست کردم. او هر بار برای آنها دیوانه می شود، بنابراین این احساس خوبی دارد. اگر فردا از من بپرسید، می گویم کرپ های جو دوسر شیرین، زیرا می توانید آنها را با هر چیزی که می خواهید پر کنید. برای شام، اسپاگتی و توپ های بدون گوشت، کاسه نودل تند، و گل کلم بوفالو در کناره. با این حال، این مک و پنیر بود که به من ثابت کرد که می‌توانم خانواده‌ام را با وعده‌های غذایی گیاهی بیشتری همراهی کنم.

آیا خاطره غذایی خوبی با گوئینت دارید؟

من خیلی زیاد دارم که بشمارم! اول از همه، او در آشپزخانه بسیار طبیعی است. من عاشق تماشای سبک آزاد او هستم. او و جری تا آنجایی که غذا می‌خورند شبیه هم هستند و مشتاق‌ترین غذاخوری‌ها هستند. وقتی همه با هم هستیم صدای خیلی بلند می شود. زمانی که GP از ساعت 9:30 شب گذشته بیدار می ماند، ما وعده های غذایی بسیاری را تا آخر شب با هم می خوردیم. سال ها پیش، یکی برای جی پی لذیذترین پنیر شیر گوسفندی را که تا به حال چشیده ام فرستاد. حوالی ساعت 2 بامداد، در آشپزخانه او بودیم و آن را در بهترین عسلی که تا به حال خورده ام فرو می بردیم. و سپس، تابستان گذشته در خانه او، من بهترین پوسته بدون گلوتن را روی یک میوه کروستاتا داشتم. نکته پایانی: غذایی که او درست می کند و غذایی که به او راه پیدا می کند همیشه خوشمزه ترین هستند.

اما خاطره مورد علاقه من از همه این بود که در آخرین ویدیوی گوپ خود سعی کردیم با هم کوفته های گیاهی درست کنیم. من می‌توانم بگویم که حفظ یک رفتار حرفه‌ای بدون از دست دادن آن در خنده، برای ما یک چالش است.

GP و جسیکا سینفلد در حال آشپزی

محبوب ترین مبادله وگان؟

من عاشق کنجاله کتان و آب به عنوان جایگزین تخم مرغ در محصولات پخته هستم. اما می‌خواهم علاقه‌ام به پوره‌های میوه و سبزیجات را دو چندان کنم تا پیچیدگی، طعم و علاقه به وعده‌های غذایی روزانه وگان (یا غیر گیاهی) را اضافه کنم. À la به طرز فریبنده ای خوشمزه.

غذای غیر گیاهی مورد علاقه؟

پنیر. انواع پنیر.

ما هم عاشق پنیر هستیم

پنیر تازه

راه های ساده، خوشمزه و پیچیده برای سرو پنیر تازه

بیشتر بخوانید

زنی که پنیر در دست دارد

نحوه مونتاژ
بشقاب پنیر عالی

بیشتر بخوانید

از اولین دستور پختی که تا به حال به آن تسلط دارید بگویید.

پارمزان مرغ برای هم اتاقی هایم در دانشگاه. و دوباره برای اولین قرار ملاقاتم با جری.

بزرگترین شکست شما در آشپزی چه بود؟

من آنها را “فرصت” می نامم. من معمولاً قبل از اینکه به کسی که غذا می دهم عاقل تر باشد، شکست را در چیز دیگری «تصور مجدد» می کنم.

هر آشپز خانه ای باید کدام ابزار آشپزخانه را داشته باشد؟

برای من، همه چیز در مورد تنظیمات و روال من است. من یک چاقوی تیز دارم که دوستش دارم که کاملاً به دست من می خورد. من برای استفاده از آن هر بار که آن را برمی دارم هیجان زده هستم. کاسه‌های شیشه‌ای کوچک به من کمک می‌کنند تا با موادی که روی پیشخوان دارم، سازماندهی کنم. چند تخته برش در اندازه های مختلف در این نزدیکی هست. در مورد ابزارها، من عاشق یک میکروپلین برای پخت و پز یا آبگیر مرکبات هستم و هر روز از غذاسازم استفاده می کنم. این یک سرمایه گذاری ارزشمند است.

پرمصرف ترین ماده شما؟

روغن زیتون توسط Frankies 457.

آیا از غذا بیزاری؟

من از کپر بیزارم پرشور

وقتی کسی می گوید “غذای راحتی”، ​​چه چیزی به ذهن می رسد؟

این روزها ماکارونی و پنیر در وگان، در تایمز تمام چیزی است که می خواهم بخورم

پنج چیزی که همیشه در یخچال دارید چیست؟

شیرهای گیاهی. سبزیجات خام را برای میان وعده برش دهید. و از وگان، در تایمز، سس Chipotle Cahew Queso و Sriracha Tahini ما برای قرار دادن سالاد و سیب زمینی شیرین. و شکلات مامان عسل – وگان نیست، اما خیلی خوب است!