به طوری که صدا نه کم باشد و ضعیف و خیر دوچندان و گوش خراش. ووفر به جهت صداهای باس قلیل و یک توییتر برای نت های بلند. چنانچه این روشن نیست، بررسی نمایید که ساب ووفر امن به یک سوکت دیافراگم، محافظ جریان یا نوار برق وصل شده باند ماشین پایونیر 6965 است. یک کابوس تمام عیار است بنا بر دلایلی مثل ریلکس بودن سیم های آمپلی فایر و یا صدای ترانه ممکن می باشد گاهی باندهای ماشین مبتلا نقص و خش خش شوند از این رو در همین مطلب قصد داریم در انزل وب آموزش طریق تعمیر و برطرف کردن صدای خش خش باند ماشین را تحلیل کنیم. چنانچه دستگاه ۱٫۰ اهم را نشان اعطا کرد آن اسپیکر خش خش نمی نماید و مشکل در جایی دیگر هست ولی در صورتی که دستگاه اهم های بیشتری را به شما نشان دهد ایراد صدای خش خش سیستم ماشین از اهم است و باند شما بایستی بده بستان گردد. کمترین صدایی که قابل شنیدن است در حدود صفر دسیبل و صدای 10 برابر قویتر آن 10 دسیبل و 100 برابر آن 20 دسیبل است. تفاوت بلندگوهای کواکسیال و کامپوننت ماشین : کدام بلندگو به جهت خودرو خوب تر هست ؟ بلندگو های کامپوننت و کواکسیال هر کدام مزایا و اشکالاتی دارا هستند ، بنابراین هیچ جواب بی آلایش ای برای این سؤال وجود ندارد که کدام یک خوب تر است. اموزش ها در همین دوره به رخ رشته ای و کاملا مفهومی است بدین ترتیب پس از اتمام این زمان به جهت شما فرقی نمی کند که دستگاه پخش کننده از چه برندی می باشد یا این که می خواهید سیستم صوتی را بر روی چه خودرویی کارگزاری کنید. شما علاوه بر اینکه در اتومبیل خویش مجهز به ضبط هستین، به شکل هم زمان قابلیت گوش دادن به رادیو، پخش آهنگ از گوشی تلفن همراه به صورت بی سیم و حساس سیم، امکان پخش درایوهای نوری CD و DVD و باضافه اینها در گونه چهره ای امکان مشاهده کلیپ ویدیو رو هم خواهید داشت. به نمایشگر گوشی هوشمند میتونه احتمال خطر تصادف رو 20 متساوی ارتقا دهد؟ یک عدد باند ضبط خانگی دارم که شامل دوعدد بلندگو و یک عدد تیوترمیشه .پشت باکس باند متن سه اهم البته زمانی باند رو گشوده کردم دیدم که تیوتر و دوعدد بلندگو به صورت موازی بسته شدن.میخوام از این بلندگوها داخل اتومبیل که خروجی ضبط ماشین ۴ اهمه استفاده کنم .به نظرتون همین بلندگوها یک سری اهمن؟