محاسبه قیمت و مشاوره با ارسال عکس

به طور میانگین هر پنج سال یکبار ترمیم دندان با کامپوزیت بایستی تعویض شود، البته امروزه با افزودن مواد مختلف به کامپوزیت های دندانی مقاومت آن ها را نسبت به فشار افزایش داده اند و بدین دلیل می توان از کامپوزیت ها برای دندان های عقب یا دندان های خلفی جهت پر کردن حفرات دندانی ترمیم دندان سطحی استفاده نمود. خصوصا اگر دندان های جلویی نیاز به ترمیم و پر کردن داشته باشند، همواره از مواد کامپوزیتی استفاده می گردد. گلاس آینومرها موادی همرنگ دندان هستند که از مخلوط اسید آکریلیک و پودر شیشه نرم تهیه می شوند و برای ترمیم حفرات بویژه در سطح ریشه دندانها استفاده می شوند.

شما میتوانید با مراجعه به این مرکز از خدمات دوستانه و حرفهای تیم متخصصان ما برای مراقبت از دندانها و درمان آنها استفاده کرده و آموزشها و راهنماییهای لازم را درباره نحوه مراقبت از دندانها دریافت نمایید. متخصصین ما در مرکز دندانپزشکی دکتر اسماعیلیمنش میتوانند به شما در مراقبت از سلامت دهان و دندان در ارتباط با شناسایی موارد پوسیدگی و درمان آن و نیز معاینات منظم از وضعیت دندانها کمک کنند. هزینه هایی که در ادامه گفته می شود حدودی بوده است و برای این که از قیمت واقعی و به روز ترمیم دندان آگاه شوید بهتر است با کلینیک دکتر اریام تماس بگیرد تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

اما امروزه دندانپزشکان و بیماران ترجیح میدهند از مواد کامپوزیت به جای پرکردگی آمالگام نقره به دلایل مختلف استفاده کنند. پر کردن دندان با آمالگام که در اصطلاح به آن پرکردگی نقره نیز گفته میشود، ارزانترین روش برای پر کردن دندان است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، بیشتر از مواد کامپوزیتی یا فیشور سیلانت ها و لیزر دندان استفاده می شود و بیشتر افراد ترجیح می دهند، دندان هایی یکدست ( همرنگی مواد و دندان ) داشته باشند، بنابراین استفاده بیشتر از مواد همرنگ دندان رایج شده است. پوسیدگی، انحراف یا شکستگی دندان نیازمند استفاده از پرکردگی دندان برای پیشگیری از پیشرفت احتمالی آسیبدیدگی است.

این نوع پرکردگی برای بیماران حساس به خوبی جواب میدهد و جنس آن در برابر خوردگی، کدر شدن، و فرسایش مقاوم است. برای استفاده از آمالگام بایستی بخش بیشتری از ساختار سالم دندان تراشیده شود تا فضای مناسب و کافی برای ترمیم آمالگام ایجاد شود. علاوه بر این، پر کردن دندان با کامپوزیت میتواند سلامت دندان را بدون ایجاد ظاهر ناخوشایند ناشی از استفاده پرکردگی تیرهرنگ بازیابی کند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت هزینه ترمیم دندان 99.