آموزش طراحی سایت رایگان از صفر تا صد

به طور پیشرفض Post Type از پنل ارسال نوشته وردپرس استفاده می کند.اما گاهی ممکن است که بخواهیم امکان تصویر شاخص را نیز اضافه کنید که توسط این بخش میتوانیم این کار را انجام دهیم. بعد از اینکه وردپرس را روی هاست آپلود کردید و آن را اکسترکت کردید حالا باید دیتابیس بسازید دیتابیس با توجه به هاستینگ شما متفاوت می باشد اگر هاست شما سی پنل است مراحل ساخت آن نسبت به هاست دایرکت ادمین متفاوت خواهد بود. آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس از مهمترین مباحثی است که در کار با وردپرس باید آن را فرابگیرید. امروز برای شما مقاله آموزش ساخت post type در وردپرس را آماده کرده ایم.

در آموزش ساخت سایت با وردپرس با این افزونهها آشنا میشوید و میتوانید آنها را به سایت خود اضافه کنید. در عوض، روی تصویر کلیک و Send to Editor را انتخاب کنید. گزینه انتقال را بزنید و فایل های انتخاب شده را به پوشه اصلی منتقل کنید. بیشتر ویرایشگرهای متنی که Unicode در آنها فعال است، هنگام اضافه کردن BOM به فایل از کاربر سؤالی نمیپرسند. این قسمت تعیین می کند که نوع پستی که ساخته اید فعال باشد خیر.

سلام، شما باید مجدد xampp خود را فعال نمایید، دو گزینه appachi و mysql را فعال کنید، سپس باید یک مرورگر باز کنید، و عبارت localhost/worpress/login را وارد کرده، یوزر نیم و پسورد سایت خود را بزنید و وارد پنل مدیریت وب سایت شوید، اگر باز مشکلی بود تماس بگیرید، تا راهنماییتون کنیم. شما یک نوع پست جدید ساختید.حال پنل پیشخوان خود را مجددا بارگذاری کنید. بطور کلی تجربه کاربری و ux پنل وردپرس بسیار ساده قابل فهم طراحی شده و این باعث میشود کاربران راحت تر با بخش های مختلف وردپرس ارتباط برقرار کنند از طرفی دیگر منابع بسیار خوب و با کیفیتی هم برای آموزش وردپرس در سطح نت وجود دارد که نمونه بارز آن همین صفحه است که آموزش وردپرس رایگان از صفر به همراه ویدیو های آموزشی عملی و پروژه محور به شما ارائه میدهد که میتوانید برای مدیریت سایت های وردپرسی استفاده کنید.

خوب است بدانید که به طور کلی امنیت مقولهایست که هیچگاه به صورت 100 درصد تامین نخواهد شد. قابلیت post-type در سال 2005 و برای اولین بار در ورژن 1.5 اضافه شد در این مقاله به شما آموزش داده خواهد شد که چگونه محتویات مختلفی در سایت وردپرسی خود داشته باشید. به استناد موارد بالا که گفتم اولین مرحله از آموزش نصب وردپرس، نصب وردپرس روی لوکال هاست است. در این فیلم وردپرس را نصب کرده و اولین سایت خود را ایجاد و مشاهده می کنیم. برای تهیه هاست و دامنه کافی است به شرکت های هاستینگ معتبر مراجعه بکنید و در وب سایت شرکت ها ثبت نام کرده و سفارش هاست و دامنه را به صورت آنلاین بدهید تا به سرعت هاست و دامنه ی شما برای طراحی وب سایت آماده شود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با دانلود فیلم آموزش وردپرس به زبان فارسی وب سایت خود باشید.