لیفت شقیقه با نخ – کلینیک زیبایی پوست و مو

پس از انجام بیحسی پزشک نخها را با استفاده از سوزنهای ظریف و باریکی وارد پوست شما کرده و آنها را بهآرامی به سمت بالا میکشد. افرادی که مشکلات ذکر شده در بالا در چهره آن ها مشاهده می شود، این امکان را دارند که با استفاده از لیفت شقیقه و رفع این معایب، از چهره ای جوان تر و زیباتر بهره مند شوند. لازم است بدانید که خوشبختانه امکان انجام جراحی لیفت ابرو و عمل بلفاروپلاستی فراهم شده و شما با یکبار عمل میتوانید مدل ابروهای خود را تغییر داده و مشکلات موجود در پلک بالا را نیز برطرف کنید. با توجه به اینکه این روش در بین خانمها با استقبال زیادی مواجه شده است، بنابراین کاملاً طبیعی خواهد بود که پزشکان زیادی فعالیت خود را در زمینه لیفت ابرو و پیشانی نیز شروع کنند ولی برای رسیدن به نتیجه ایدهآل، شما باید بهترین دکتر لیفت ابرو و پیشانی را پیدا کنید.

در صورتی که در صدد انجام جراحی لیفتینگ صورت هستید، قبل از اقدام به عمل، حتما تحقیق کنید تا بتوانید در مورد انتخاب بهترین روش جوانسازی و لیفت صورت و بهترین مرکز لیفت صورتی که بتواند موجبات راحتی و اطمینان شما را فراهم کند اطلاعاتی کسب کنید. نخهای سلوئیت طوری طراحی شدهاند تا نتایج نسبتاً طولانیتری نسبت به نخهای نوا ارائه دهند. در صورتی که مناسبترین روش برای این منظور انتخاب شود، بیمار میتواند شاهد مزایا و نتایج مثبت بسیار خوبی در نتیجه انجام لیفت ابرو با جراحی یا بدون جراحی باشد. معمولا افرادی که به دنبال زیبایی و جذابیت هستند تنها گزینه ای که به ذهنشان می رسد، انجام عمل بینی یا رینوپلاستی است. بنابراین توصیه می شود که در این نوع جراحی ها به دنبال درمان در یک کلینیک تخصصی و حرفه ای و دست یابی به نتیجه ای با بهترین کیفیت بود. قطعاً ظرأفت عمل متخصص تعیینکننده نتیجه نهایی عمل خواهد بود بدون اینکه آسیبی به بافت چشم وارد گردد. کسانی که در اطراف ابرو و چشم خود دچار چروک شدهاند، ولی نمیخواهند پیشانی خود را تغییر دهند. چه افرادی کاندید مناسبی برای جراحی لیفت ابرو و پیشانی هستند؟ بهترین جراح لیفت صورت در ایران معمولا دارای مجوز بورد تخصصی جراحی پلاستیک است و این نشان می دهد که وی دارای سطح مورد نیاز تحصیلات، تخصص، آموزش حین خدمت و تسلط به شیوه های نوین لیفت صورت با جراحی است.

عمل لیفت شقیقه چقدر ماندگاری دارد؟ انجام عمل لیفت شقیقه معمولا بین ۱ الی ۲ ساعت زمان میبرد و اکثر اوقات نیازی به بیهوشی فرد برای انجام جراحی نیست و تنها بیحسی موضعی برای انجام عمل لیفت شقیقه بلفاروپلاستی و لیفت شقیقه کافیست. لیفت با نخ سلوئیت به طور متوسط حدود ۴۵ دقیق زمان میبرد و میتواند تحت بیحسی موضعی انجام شود. با توجه به روش لیفت، پزشک متخصص بیهوشی و بیحسی موضعی را برای بیمار اعمال میکند. عمل زیبایی لیفت شقیقه با بیهوشی کامل انجام میگیرد. در جراحی مینی لیفت از برش های کوتاه تر در محل شقیقه ها استفاده می شود. انتخاب نوع روش بستگی به وضعیت جسمانی و بررسی هزینه های هر کدام از روشهای لیفت دارد. چگونه جراح مناسب برای انجام جراحی را انتخاب کنیم؟ هزینه جراحی های زیبایی متاثر از عوامل متعددی است. همچنین هنگام انجام این عمل، برای حداکثر سازی نتایج و جوانسازی، میتوان از تزریق ژل پیشانی یا چربی نیز استفاده کرد. جراحان ما در کلینیک نایذی میتوانند طی جلسهی مشاوره به شما بگویند که آیا کاندید خوبی برای این روش درمانی هستید یا نه.

دلیل ایجاد برشها در این نواحی این است که به خوبی بهبود یافته و اِسکارهای ناشی از عمل به خوبی در آنها پنهان میشوند. از قرار گرفتن در معرض نور خورشید بپرهیزید یا از کرم ضد آفتابی که توسط پزشکتان تجویز شده استفاده کنید. کاندیدهای انجام لیفت پیشانی و ابرو بدون جراحی یا با جراحی میتوانند از طریق راههای ارتباطی با مطب دکتر شیرنگی تماس گرفته اطلاعات لازم و کافی در این مورد را به دست آورند. در نتیجه با استفاده از آن میتوان چروکهای عمیقتر را برطرف کرده و نتایج را ماندگارتر کرد. در لیفت شقیقه با پلکسر که با استفاده از دستگاه پلاسما جت انجام میشود، حرارت مشخصی به بافت پوست وارد شده و پوست از حالت جامد به گاز تبدیل میشود. پس از اینکه ابروها و عضلههای پیشانی به سمت بالا کشیده شدند نوبت به ثابت نگه داشتن آنها در جایگاه جدید میرسد. بعد از انجام تمامی موارد گفته شده در بالا نوبت به لیفت پیشانی و ابرو میرسد.