توضیح جز به جز و عکس آناتومی فارسی – مجله فرادرس

افراد ممکن است به دلایل مختلف تصمیم به تغییر ظاهر گوشهایشان بگیرند. جراحات قبلی از دلایل دیگر بدشکلی گوش هستند که میتوانند با عمل زیبایی گوش اصلاح شوند. عمل زیبایی گوش عمل زیبایی نسبتا بی دردسری است که منجر به تغییر دائمی در ظاهر گوش میشود و شما چند روز بعد از انجام عمل میتوانید تغییر را ببینید. محتاط بودن والدین در خصوص ظاهر کودک باعث میشود زمانی که کودک به مدرسه رفت مورد تمسخر همسن و سالانش قرار نگیرد. توصیه می شود بر اساس توصیه پزشک تا مدت زمانی که وی مشخص می کند روی گوش هایتان قرار دهید. این افراد نیز می توانند این جراحی را انجام داده و زیبایی را به گوش بازگردانند. بعد از اتمام این جراحی و برداشتن بانداژها، خواهید دید که گوشها کاملاً صاف هستند و بهخوبی در اطراف سر قرار گرفته اند. تغییر وضعیت گوش بلافاصله بعد از عمل قابل مشاهده است اما برای بهبودی کامل 6 تا 4 هفته زمان لازم است و بعد از این مدت قادر به دیدن نتیجه نهایی خواهید بود. همچنین ممکن است که یک گوش پایینتر از گوش دیگر قرار داشته باشد که ظاهری نامتقارن به صورت شما میدهد.

احتمال اذیت شدن و درد در هنگام خواب، اگر به روی گوش و پانسمان فشار بیاید. در عمل گوش اشتال جراح یک برش درلاله گوش ایجاد میکند و چینخوردگی اضافی غضروف را برمیدارد، سپس با نخ بخیه بقیه غضروف را به شکل طبیعی محکم میکند. بسته به نیاز بیمار برش ها در نواحی مختلف ممکن است، انجام شود. لاله گوش بدون غضروف : لبه غضروف در بالای لاله گوش به خوبی رشد نکرده است. گوش کاسمن یا گوش علامت سوالی: شبیه یک علامت سوال است و فاصله بین لاله گوشت و انحنای گوش خارجی وجود دارد. اسکارهایی که بعد از جراحی برای بیمار به وجود می آید دائمی است. گاهی ممکن است پروتز جابهجا شده یا عدم تقارن به وجود آید. شاید این افراد تنها بهخاطر بیرونزدگی گوشهایشان، به طور بیرحمانهای مورد تمسخر و اذیت و آزار قرار بگیرند. به طور معمول برای کودکان از بیهوشی عمومی استفاده میشود. به طور معمول گوشهای فرد تا سن هفت سالگی به رشد کامل خود میرسند. این روش ها عموماً باعث افزایش اعتماد به نفس به ویژه در کودکان و نوجوانان می شود.

با اتوپلاستی این نگرانی در کودکان برطرف خواهد شد و احساس بهتری خواهند داشت، در واقع سن مناسب برای جراحی گوش یا اتوپلاستی همین کودکی است تا مشکل آنها برطرف شود و اعتماد به نفس آنها بالاتر برود. اگر زاویهی بین گوش و سر از ۳۵ درجه بالاتر برود، گوشها بیرونزده به نظر میرسند که منجر به تحقیر و تمسخر مخصوصاً در کودکان و نوجوانان میشود. 1. زیر سر بیمار باید بعد از عمل کمی بالاتر قرار گیرد و روی گوش جراحی نشده بخوابد. 5. به مدت 12-6 ماه از ضربه به گوش و کشیدگی گوش، جلوگیری شود. در برخی موارد ، دمای بدن تان به مدت دو تا سه روز بالا می رود. روشهای متعددی دارد که هرکدام در موارد خاص خودش کاربرد دارد. میکروتیا در 90 درصد موارد یکطرفه است یعنی یک گوش را تحت تاثیر قرار میدهد. یکی دیگر از جراحی های متداول زیبایی گوش ، اصلاح شکاف لاله گوش نامیده می شود. اگرچه در اینترنت و فضای مجازی ، می توانید روش های مختلفی برای کوچک کردن گوش ها بدون جراحی بیابید ؛ اما بهتر است یادآور شویم که جراحی زیبایی گوش که در پزشکی از آن تحت عنوان عمل اتوپلاستی یاد می شود ، موثرترین راه برای رهایی از این مشکل می باشد و نتایج آن تا سال ها ماندگار خواهد بود.

همانطور که قبلاً هم ذکر شد، سایر راهحلها برای اصلاح بیرونزدگی گوشها، بیشتر بر پنهان کردن گوشها تمرکز دارند. این جراحی برای نجات گوش یا پیشگیری از آسیبهای بیشتر انجام میشود. اگر شما هم جزو افرادی هستید که گوش هایتان خیلی از سرتان دور است و از این موضوع ناراحت هستید ممکن نیاز به اتوپلاستی داشته باشید. ممکن است در اتوپلاستی از طیف متنوعی از تکنیکهای جراحی استفاده شود تا شکل، اندازه و برجستگی گوشهایتان را بهبود ببخشد. دیدگاه مثبت و اهداف مشخصی برای عمل جراحی زیبایی گوش دارند. درهرصورت، افراد برای نزدیک کردن گوشها به سر و ایجاد ظاهر متعادلتری در چهره، تصمیم به انجام عمل زیبایی گوش میگیرند. از آرایش کردن خودداری کنید. بلافاصله بعدازاین که پانسمان را برداشتید، علیرغم ورم جزئی، میتوانید بهبود شکل و برآمدگی گوشها را ارزیابی کنید. بعد از انجام این جراحی میتوانید بدون نگرانی به زندگیتان ادامه دهید. یک عمل زیبایی گوش میتواند برای اصلاح جراحی قبلی انجام شود. بهبود ظاهر دلیل اصلی متقاضیان عمل زیبایی گوش است. بیرونزدگی گوشها دلیل اصلی انجام اتوپلاستی است. اتوپلاستی شامل چه ویژگی هایی است؟

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از گوش برجسته نوزاد دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.