قیمت و خرید درمارولر ZGTS تیتانیومی – رابوطب

چه زمانی من نتایج احتمالی را پس از استفاده از درمارولر در زخمهای آکنه خود مشاهده خواهم کرد؟ این سوزن ها بدلیل آنکه موثر تر و دارای درد بیشتری نسبت به سایز 0.5 میلی متری هستند، باید به همره کرم بی حسی مورد استفاده قرار گیرند تا دردی احساس نشود.

دلیل این امر این است که، کانالهای پوستی کاملاً باز هستند و هرگونه سموم موجود در مواد موضعی ممکن است برای شما مضر باشد. در این روش از سوزن های ظریفی شبیه به سوزن های طب سوزنی، برای تزریق خون به پوست فروش درمارولر صورت استفاده میشد. بعد از درمان میکرونیدلینگ با استفاده از یک درمارولر، صورت شما کمی قرمز و حساس میشود. یک روز پس از میکرونیدلینگ از اصلاح کننده های لکههای تیره یا محصولات مراقبت از پوست خود استفاده کنید. از این درمارولر ها میتوان به صورت هفتگی یا دو بار در هفته استفاده کرد. چند بار باید از درمان درمالولر ۰٫۵ – ۰٫۱ میلی متر استفاده کنم؟

زمان درمان طولانی یا تکرار زودهنگام یا استفاده بیش از حد می­تواند موجب خونریزی، تورم و ترومای عمیق­تر در بافت­های حساس پوستی شود. در حالی که روند غلتک درما ادامه دارد مقدار کمی خون ظاهر میشود (این طبیعی است) ترس نداشته باشید. سرم ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است که با تأمین آنتی اکسیدان های پوست که با رادیکال های آزاد مقابله می کند، پوست آسیب دیده را ترمیم می کند، با علائم پیری پوست (چین و چروک و خطوط ظریف) مقابله می کند، تولید کلاژن را تحریک می کند و باعث بهبود بافت پوست میشود. این کار ممکن است باعث تحریک پوست شود زیرا پوست هنوز حساس و قرمز است.

غلتک درما را بعد از هر بار چرخش کمی بلند کنید – این کار باعث میشود که سوزن ها میکرو کانالهای جدیدی در پوست ایجاد کنند نه اینکه مرتبا از همان کانال ها عبور کنند. این دیدگاه که هر اندازه به کرات و زود هنگام از دستگاه درمارولر بهره بگیرید تاثیرات خوب تری به دست می آورید اشتباه است. سوزن ها به شکستگی و محو شدن هر نوع بافت زخم کمک می کنند.