تفاوت ردیاب سیمی و ردیاب آهنربایی

مکان یاب GPS دار CA-P3B دارای یک آهنربای قوی است، که میتوان با استفاده از آن دستگاه ردیاب را به بدنه وسایل نقلیه مانند زیر ماشین یا داشبورد یا در و هرجای دیگری از خودروی مورد ردیاب آهنربایی قیمت نظر چسباند. مناسب برای انواع ماشین ، خودرو وسیله نقلیه مانند موتور سیکلت ، اتوبوس ، تراکتور ، قایق ، مینی بوس ، هواپیما ، کشتی ، دوچرخه .

در میان انواع مختلف، نوع ردیاب آهنربایی که نامهایی مثل مغناطیسی هم دارد به دلیل مزیتهای زیادی که دارد با استقبال زیادی روبرو شده و خریداران نهتنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر هم آن را خریداری میکنند. یکی از انواع ردیابهایی که در این زمینه به شما کمک میکند نوع مغناطیسی یا آهنربایی است که اخیراً با استقبال زیادی هم روبرو بوده است. ردیاب آهنربایی IR1500 از این نوع ردیاب هاست. توجه کنید برای استفاده باید از سیمکارت استفاده کنید و هر نوعی که باشد مهم نیست و اگر قرار است مسیری که ردیابی میکنید خارج از کشور باشد بازهم جای نگرانی نیست زیرا تنها کار یکه باید انجام دهید تعویض سیمکارت و استفاده از یک نوع دیگر است.

دیگر تنها کاری که باید انجام دهید این است که این وسیله را به قسمتی از خودرو بچسبانید. این ردیاب با استفاده از نیروی مغناطیسی به بدنه یا قسمت داخلی خودرو متصل میشود و با سیستم GPS بهصورت 24 ساعته به شما موقعیت مکانی را گزارش میدهد. همچنین امکان کنترل با استفاده از تلفن همراه هم وجود دارد که این موضوع در ادامه بیشتر توضیح داده میشود. همچنین باید بدانید که قدرت آهنرباهای موجود بسیار زیاد است و در مقابل انواع لرزش و ضربه مقاومت میکند و دستگاه نیز از خودرو جدا نخواهد شد حتی اگر با شدیدترین تکانها روبرو شود.

اکنون میدانید این نوع ردیابها به چه شکل کار میکنند اما مزیتهای زیادی وجود دارد که باعث میشود از انواع دیگر متمایز شوند. از ویژگی های خاصی که ردیاب خودرویی CA-P3B را نسبت به دیگر رقبای در بازار متمایز میسازد آهنربای قدرتمند آن است که کاربرد بسیار مهمی دارد و همچنین باتری بسیار با دوام این ردیاب جی پی اس میباشد که تا بین 15 تا 20 روز به صورت متوالی کار میکند. مطمئنا پس از توضیحات کاملی که داده شد، شما متوجه شده اید که آیا این ردیاب آهنربایی مناسب شما است یا خیر.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه ردیاب آهنربایی لطفا از صفحه ما بخواهید.