انتخاب‌های سردبیران: چه جدید در فروشگاه سلامتی

قهرمان

عکس از گراهام دان/ پروژه مجوز

ویراستاران سلامتی ما روزهای خود را صرف کشف و آزمایش محصولات جدید می‌کنند—بهترین آن‌ها به فروشگاه گوپ راه پیدا می‌کنند. در اینجا اکتشافات جدیدی وجود دارد – از جایگزین های قهوه گیاهی گرفته تا لرزاننده های جدید گلوله – که توجه ما را در چند ماه گذشته به خود جلب کرده است.

کیکی کوروشتز

کیکی کوروشتز

مدیر ارشد سلامت

«تیم پاییز امسال تمام تلاش خود را کرد تا فروشگاه جنسی ما را تازه‌سازی کند، و فکر می‌کنم آنها به این وظیفه عمل کردند. یکی از جواهر جدید ویبراتور گلوله جمع و جور از Kiki de Montparnasse است. برای لرزاننده‌های گلوله‌ای قدرتمند است—شما می‌توانید در پنج شدت و پنج الگوی مختلف حرکت کنید. و وزن رضایت‌بخشی در دست شماست—داخل آن از جنس استنلس استیل است و قسمت بیرونی آن با طلای هجده عیار آبکاری شده است که یک لمس کوچک فانتزی است. همچنین، در یک کیف مسافرتی مناسب عرضه می شود. متاسفم برای افسر امنیتی در فرودگاه برلین که آن را ندید.

  1. ویبراتور گلوله Kiki de Montparnasse Etoile، 129 دلار

    کیکی دو مونپارناس
    ویبراتور گلوله Etoile
    گوپ، 129 دلار

    اکنون خرید کنید

با النگوهای یک پوندی شروع شد. سپس وزنه های دستی سه پوندی آمد. و بعد از یک سال و نیم پیلاتس آنلاین، نوبت به حلقه ده پوندی بالا می رسد. می توانید آن را فر کنید، فشار دهید، بچرخانید، بچرخانید. شما همچنین می توانید با آن پرش کنید، اما من هنوز آنجا نیستم. حلقه از سیلیکون بسیار نرم پوشیده شده است، بنابراین در دست گرفتن و گرفتن راحت است و لیز نمی خورد. این رنگ – رنگ هلویی روشن – درست به موقع برای راهنمای هدیه سلامتی ما عرضه شد.

  1. Bala The Power Ring goop، 85 دلار

    بالا
    حلقه قدرت
    گوپ، 85 دلار

    اکنون خرید کنید

گردا اندمن، مدیر ارشد علوم و تحقیقات

گردا اندمن

سرپرست ارشد،
علم و تحقیق

«یک قاشق شکر باعث کاهش دارو می‌شود» در اینجا به ذهن می‌رسد، اما وقتی در مورد شکلات FX صحبت می‌کنیم کاملاً نامناسب است. اول، به این دلیل که شکر واقعی در این مربع های شکلاتی وجود ندارد که نیت شما را در هم بکوبد. آنچه وجود دارد: آلولوز، یک شیرین کننده که به طور طبیعی در برخی غذاها یافت می شود. طعم تیره است – خوب و تیره. چه راهی برای دریافت دوز روزانه L-theanine و GABA (گاما آمینوبوتیریک اسید). اینها دارو نیستند – دلیل دیگری برای اینکه این نقل قول کاملاً کار نمی کند. آنها مکمل‌هایی هستند که برای حمایت از آرامش و رفاه طراحی شده‌اند، که می‌تواند به تمرکز یا صرفاً احساس آرامش کمک کند.

  1. FX Chocolate FX Exhale goop، 40 دلار

    شکلات FX
    FX Exhale
    گوپ، 40 دلار

    اکنون خرید کنید

سفت شدن گردن یکی از آن چیزهایی است که ما تمایل داریم آن را به عنوان اجتناب ناپذیر بپذیریم، خواه به دلیل نشستن در صندلی های هواپیمای ناراحت کننده یا تلاش برای چرت زدن در یک سفر طولانی با ماشین باشد. اما لازم نیست اینطور باشد – گردن شما سزاوار حمایت متفکرانه است. بالش گردن Go ترکیب مناسبی از نرم و نگهدارنده با هسته فوم حافظه با چگالی بالا و کناره ها و پشت به اندازه کافی بلند است.

  1. Ostrichpillow Go Neck Pillow goop، 60 دلار

    بالش شترمرغ
    برو بالش گردن
    گوپ، 60 دلار

    اکنون خرید کنید

سامی سایاونگسا مدیر ارشد برنامه نویسی

سامانتا سایاوونگسا

مدیر ارشد برنامه نویسی

مدتی است که در مورد تهیه یک مرطوب کننده فکر می کنم، اما از همه گزینه های موجود در آنجا کمی ترسیده بودم. این یکی از Canopy مناسب است. به قدری باحال به نظر می رسد که برای من مهم نیست که روی میز خوابم آویزان شود، و تمیز کردن آن بسیار ساده است. می‌توانید مخزن و سینی آب را در ماشین ظرفشویی قرار دهید و همه آن‌ها از هم جدا می‌شوند و در عرض چند ثانیه دوباره کنار هم قرار می‌گیرند. با این حال، چیزی که من دوست دارم حالت خودکار است: این حالت نور محیط اتاق را می خواند، بنابراین در طول روز، هنگامی که شما دور هستید، رطوبت ساز از تنظیمات کمتری استفاده می کند. در شب، وقتی چراغ‌ها خاموش می‌شوند، مرطوب‌کننده – که خود به خود کم‌نور می‌شود – به طور خودکار به حالت بالاتری می‌رود. آروما پک نیز نابغه است. شما فقط چند قطره از اسانس مورد علاقه خود را به یک پاکت سرامیکی که در بالای دستگاه مرطوب‌کننده قرار می‌گیرد اضافه کنید، و اگر می‌خواهید بدون بو باشید، می‌توانید بدون نیاز به تعویض یک مخزن کامل آب، پاکت سرامیکی را جدا کنید.

  1. رطوبت ساز سایبان سایبان، 150 دلار

    سایبان
    مجموعه راه اندازی رطوبت ساز
    گوپ، 150 دلار

    اکنون خرید کنید

کلی مارتین دستیار سردبیر

کلی مارتین

ویرایشگر وابسته

به غیر از برخی مشکلات لاکتوز، من همیشه روده سالمی داشته ام. بنابراین پروبیوتیک ها هرگز در لیست خرید مکمل های من در اولویت نبودند. اما تابستان گذشته مجبور شدم آنتی بیوتیک مصرف کنم و نگران بودم که هضمم را مختل کند. داروسازم به من این نعمت را داد که شروع به مصرف پروبیوتیک کنم. پس از اجرای اولیه با Seed’s Daily Synbiotic، من به سوپرپودر میکروبیوم روده تغییر مکان دادم. ساخته شده است با لاکتوباسیلوس دلبروکی 299 ولت (LP299V®)، یک پروبیوتیک است که در مطالعات بالینی برای ارتقای سلامت و عملکرد دستگاه گوارش نشان داده شده است. به علاوه دارای پری بیوتیک ها، آنزیم های گوارشی، ال-گلوتامین، و کنسانتره آب آلوئه. من دوست دارم که بی بو و بدون طعم است. و وقتی برای اولین بار از GOOPGLOW Morning Skin Superpowder استفاده کردم – می دانم، خیلی دیر به بازی رسیده ام – این ترکیب را بدون تغییر طعم و مزه پیدا کردم.

  1. goop Wellness Gut Microbiome Superpowder goop، 55 دلار/50 دلار با اشتراک

    گوپ سلامتی
    ابرپودر میکروبیوم روده
    گوپ، 55 دلار / 50 دلار با اشتراک

    اکنون خرید کنید

بدن من فشار زیادی را در پاها نگه می دارد—البته بعد از ورزش، اما همچنین زمانی که سعی می کنم به خواب بروم و به خصوص در هفته منتهی به پریودم. من دریافته ام که فشرده سازی بهترین تسکین است. همه دوستان من می دانند که رابطه عالی من با کسی است که مایل است هر روز ساق پام را برای من فشار دهد. بنابراین وقتی چند هفته پیش بالاخره توانستم چکمه های Therabody را امتحان کنم، فکر کردم، اوه، اینها جفت روح من هستند نحوه کار آنها به این صورت است: آنها دارای چهار قسمت هستند که پر از هوا می‌شوند – مانند کاف فشار خون، اما تمام اطراف پاهای شما – از پاها شروع می‌شوند و قبل از تخلیه و شروع دوباره به سمت باسن حرکت می‌کنند. این فرآیند گردش خون را تشویق می‌کند و دردهای جزئی عضلانی را تسکین می‌دهد، و بعد از یک روز روی پاهای شما یا یک تمرین شدید بهشتی است.

  1. Therabody RecoveryAir goop، 699 دلار

    Therabody
    ریکاوری ایر
    گوپ، 699 دلار

    اکنون خرید کنید

جسی جفری سردبیر ارشد

جسی جفری

سردبیر ارشد

من برندهای مختلفی از مخلوط‌های الکترولیت پودری را امتحان کرده‌ام و در نهایت می‌توانم از خرید در اطراف خودداری کنم. البته این بسته ها برای جبران الکترولیت های از دست رفته در حین ورزش بهتر از آب به تنهایی ساخته شده اند – اما در آنها از شکر اضافه شده یا شیرین کننده های مصنوعی استفاده نمی شود. فقط یک لمس سبک از استویا و عصاره میوه راهب وجود دارد و هر فرمول به اندازه فرمول بعدی طعم عالی دارد. بسته های چای سبز ماچا مخصوصاً صبح ها برای افزایش کمی کافئین به کار می روند.

  1. ترکیب انرژی ارگانیک چای سبز ماچا هیدراسیون درمان + الکترولیت گوپ، 28 دلار

    هیدراتاسیون را درمان کنید
    ترکیب انرژی آلی چای سبز ماچا + الکترولیت ها
    گوپ، 28 دلار

    اکنون خرید کنید

من عاشق جویدن های خواب Knock Me Out خود هستم، اما آنها را برای شب هایی رزرو می کنم که می خواهم واقعاً در آنجا باشم. ناک اوت کرد. آنها تجارت جدی هستند. من یک مراسم کامل در اطراف آنها دارم که شامل پایان دادن به ساعت 9 شب است، بنابراین در مورد ویتامین خواب Remrise کنجکاو شدم، که با مواد تشکیل دهنده برای حمایت از استرس های گاه به گاه و اضطراب های روزمره نیز تهیه شده است. آنها حاوی ملاتونین نیستند – فقط تریپتوفان و ویتامین B6، پیش سازهای تولید طبیعی ملاتونین و سروتونین در بدن هستند. آنها ملایم هستند، اما من حتی از دوز کامل استفاده نمی کنم.

  1. Remrise Sleep Vitamins goop، 50 دلار

    رایز مجدد
    ویتامین های خواب
    گوپ، 50 دلار

    اکنون خرید کنید

دنیس جان ویراستار ارشد علوم

دنیز جان

سردبیر ارشد علوم

من و کانون‌هایم ده سال است که با هم بوده‌ایم، و هر چقدر که به هم نزدیک هستیم، همچنان در حال رشد با یکدیگر هستیم. شب های قرار زمان اختصاص داده شده ما برای انجام آن است. در آخرین قرار ملاقات خود در خانه – کاری که وقتی نمی‌توانیم بیرون بیاییم انجام می‌دهیم – عرشه صمیمیت Best Self’s Intimacy Deck را بیرون آوردیم. صحبت کردن در مورد چیزهایی که مدتی است مطرح نشده اند و کشف چیزهای جدید (جذاب کننده!) در مورد یکدیگر نیز سرگرم کننده بود. ما پیام‌های مکالمه را از هر شش دسته انتخاب کردیم – صمیمیت، رابطه، گذشته، زندگی، درباره شما، و تصادفی – و از اینکه هر کدام از آنها لذت بردیم. زاویه منحصر به فرد برای کشف بیشتر در مورد شریک زندگی خود. و با 150 درخواست، ما برای بسیاری از شب‌های ملاقات در آینده به کشف کردن ادامه خواهیم داد.»

  1. بهترین عرشه صمیمیت با خود، 25 دلار

    بهترین خود
    عرشه صمیمیت
    گوپ، 25 دلار

    اکنون خرید کنید

«شکلات تلخ یکی از لوازم اصلی انبارداری من است. من همیشه به دنبال میله های جدید برای اضافه کردن به انبار خود هستم، اما پیدا کردن آن هایی که بدون لبنیات یا لسیتین سویا ساخته شده اند، همیشه آسان نیست. پس وقتی من Array Ménage à Trois را Ritch’s پیدا کردم؟ من روی ابر شکلاتی نه بودم. این در سه طعم وجود دارد: پوست پرتقال، حالت نعناع و تیره عمیق. همه 73 درصد کاکائو هستند – نقطه شیرین من – و وگان و سرخپوشان هستند. مواد تشکیل دهنده آنها نیز به صورت پایدار تامین می شود. مهمتر از همه، آنها دارای بافتی منحط هستند که به آرامی روی زبان شما ذوب می شود. مورد علاقه من حالت نعناع است. برای من مقدار مناسبی از نعناع را دارد – نه طاقت‌فرسا، اما نه خیلی ظریف.»

  1. Ritch Array Menage à Trois goop، 24 دلار

    ریچ
    آرایه سه نفری
    گوپ، 24 دلار

    اکنون خرید کنید


*این اظهارات توسط سازمان غذا و دارو ارزیابی نشده است. این محصول برای تشخیص، درمان، درمان یا پیشگیری از بیماری در نظر گرفته نشده است.

LP299V® یک علامت تجاری ثبت شده Probi AB است.

این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این جایگزینی برای مشاوره، تشخیص یا درمان پزشکی حرفه ای نیست و قرار نیست باشد و هرگز نباید برای توصیه های پزشکی خاص به آن اعتماد کرد. تا جایی که این مقاله حاوی توصیه های پزشکان یا پزشکان است، نظرات بیان شده، نظرات متخصص مورد اشاره است و لزوماً بیانگر دیدگاه گوپ نیست.