لیست فروشگاه های اینترنتی ایران 2021

هنری.کام از آن دست فروشگاه های اینترنتی متفاوت است که فراتر از یک فروشگاه اینترنتی است. فروشگاه مجازی شهروند با پشتوانه مجموعه فروشگاههای زنجیرهای شهروند توانست با خدمات رسانی سریع و همچنین ارائه تنوع بالایی از بارکدهای کالایی در مدت زمان کوتاهی جایگاه ویژه ای در میان شهروندان در زمینه فروش اینترنتی به دست آورد. ابزاررضا کوشیده است با ایجاد کامل ترین مجموعه تخصصی ابزار، امکان دسترسی یکسان مشتریان به ابزارآلات روز را فراهم کرده تا مشتریان از قلب پایتخت تا کوچکترین شهرستان یا حتی روستاها نیز به سادگی کالای متناسب با نیاز خود را انتخاب کرده و به سرعت در هرکجای کشور تحویل گیرد.

فروشگاه اینترنتی میثم عطر، زیر مجموعه فروشگاه های زنجیره ای میثم عطر می باشد که نزدیک به ۳۰ سال سابقه فعالیت دارد و با بیش از ۱۵۰ برند معتبر در زمینه عطر و محصولات آرایشی بهداشتی فروشگاه اینترنتی سفیر همکاری می کند. میثم عطر همانطور که از نامش پیداست یک فروشگاه اینترنتی فروش عطر و ادکلن است که البته به فروش لوازم بهداشتی و آرایشی نیز مشغول است، اما محوریت اصلی فروشگاه روی عطر و ادکن است.

این فروشگاه آنلاین در زمینه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می کند و از رقبای دو سایت “خانومی” و “روبان” است که پیشتر معرفی شدند. از مزیت های این فروشگاه می توان به ضمانت اصالت و سلامت کالا و همینطور ضمانت بازگشت کالا اشاره کرد. ارسال رایگان به سراسر کشور، ضمانت اصل بودن کالا، ضمانت ده روزه بازگشت کالا، پشتیبانی در 7 روز هفته حتی جمعه ها و امکان خرید اقساطی کالاها با همکاری لندو یا ایران رنتر سابق تا مبلغ 20 میلیون تومان با کارمزد پایین بدون نیاز به چک و ضامن، مزایایی است که تیمچه برای خلق یک تجربه متفاوت از خرید آنلاین فراهم کرده است.

کاربران می توانند در فروشگاه اینترنتی تیمچه تمام کالاهای اساسی مورد نیاز خود را به صورت آنلاین سفارش داده و بصورت کاملا رایگان به ازای هر مبلغ خریدی درب منزل تحویل بگیرند. سفارش اداری تنها یک فروشگاه نیست، شما می توانید لیست لوازم مورد نیاز و میزان آنها را مشخص کرده و به صورت دوره ای آنها را دریافت کنید. در واقع اگر از طریق سایت کشینه از مو تن رو خرید کنید، مبلغی از خرید شما به حسابتان واریز می شود. برای خرید زعفران به صورت سوغات هم میتوانید از این وبسایت استفاده کنید چرا که زعفران را در بسته بندیهای شیک و هدیه نیز عرضه میکند.