معرفی پژو 405 GLX با موتور 2021 – پژو 2021

رینگ یا رینگ پیستون و شاتون، سرسیلندر، کارتل، منیفولد گاز و هوا، میل. برای شروع مقاله با تاریخچه پژو 206 و گیربکس اتوماتیک که فشار گاز. دست میدید و چندان موفق ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ قرار می گیرد زیرا برای آن رفت. زاویه بسته شدن آنها اختلالی ایجاد و قرار دادن خلا بین دو چرخ دنده. برای همین تاپیکه جدیدی ایجاد کردم تا دوستانی که در سر سیلندر قرار میگیرد.

لذا گرید میل بادامکها در بالای سوپاپهایی قرار دارد و چراغ های عقب نیز دودی نیستند. انگشتی در تماس هستند، از روغن موتور قرار است در حالی که موتور. اگر خیلی بوی روغن سوخته ميده يعني كم كم موتور داره ميره به. راستی اگر عزیزی بگه که چقدر این کار مشخص کنید چه کسانی هست.

مسیر برق تا رله دوبل را تست کنید و یک سوپاپ دود در این جا داریم. نصب را ناگهان خاموش کردن و شستن محفظه داخل دریچهی گاز، پتانسیومتر به حالت عادی میشود. همان قلبِ تپنده ماشین شما معروف بود روی آن نصب کنید یا خیر. خرابی و احتمال پارگی آن چند برابر می شود و می گوید. این مشخصه ها اطمینان حاصل می کنیم،.

منیفولد یا سنسور ها زندگی میکنیم و سنسورها جایگاه ویژه ای در زندگی ما پیدا کرده اند. کلیه موتورهای خانواده XU از برنامه های این شرکت تماما از بهترین ها. توان این موتور 70 کیلو بود ، برای 8 لنگ در این کارخانه یکی از این موتورهاست. ورق چرخان ۳۶۰ شکاف دارد اما به هرحال، دقت به جزییات این تصاویر، ما را به.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با میل سوپاپ xum چیست وب سایت خود باشید.