ویژگی های بهترین کرم های ضد آفتاب و نکاتی که باید موقع خرید بدانید

تا حدی این حرف درست است اما باید توجه داشته باشیم که اخیرا کرم هایی تحت عنوان Oil Free وارد بازار شده اند که چربی بسیار پایین و در حد صفر دارند. ضد آفتاب در اشکال مختلف از قبیل کرم، لوسیون، ژل، اسپری و سایر موارد در بازار وجود دارد. انتخاب لوسیون، اسپری یا سایر محصولات مشابه به نظر شخصی شما بستگی دارد. مواد موجود در کرمهای ضد آفتاب به راحتی فاسد میشوند و خاصیت خود را از دست میدهند بنابراین بسیار اهمیت دارد که محصولات جدیدتر را بخرید. کرم ضد آفتاب (sunscreen) در ماه های تابستان برای جلوگیری از آفتاب سوختگی و آسیب دیدن پوست بر کسی پوشیده نیست؛ اما نکته ای که اکثر ما از آن بی خبریم، این است که مصرف کرم ضد آفتاب یک اقدام پیشگرایانه در تمام طول سال است.

توضیحات: ❇️ این روزها اسم بی بی کرم ها را شنیده اید،محبوب ترین سری کرم های ارایشی پوست که توجه بسیاری از خانم ها در سراسر جهان به خود جلب کرده است. فورا پس از شنا کردن تعریق شدید و یا خشک کردن صورت با حوله از کرم ضد آفتاب استفاده کنید مگر آن که محصول مورد استفاده شما ضد آب باشد. ضد آفتاب ماده ای ضروری برای قرار گرفتن درمعرض تابش نور خورشید به ویژه در فصلهای گرم سال است و پزشکان استفاده از آن را به تمام گروههای سنی توصیه میکنند؛ حتی ضد آفتابهایی مخصوص کودکان وجود دارد که در زمان مسافرت به سواحل دریا لازم است والدین برای پوست کودک از آن استفاده کنند.

یکی دیگر از ویژگیهای کرم های ضد آفتاب خوب این است که در برابر رطوبت یعنی آب و عرق، مقاوم هستند. کرم های ضد آفتاب ژلی یا کرمی را داخل دستتان فشار دهید و آنرا کاملا در نواحی که در معرض آفتاب قرار می گیرند پخش کنید این نواحی شامل پشت دست ها , گوش ها , پاها , کل صورت و حتی لب ها است . حتی پشت پاها، گوشها و لبهای خود را با کرم ضد آفتاب بپوشانید. پس از نیم ساعت مجدداً از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا نقاطی که جا مانده اند نیز پوشش داده شوند.

اگر سایه ای که از خود مشاهده می کنید کوتاه تر از قد شماست به نشانه آن آست آفتاب با قدرت در حال تابیدن به شماست و باید دنبال جایی که سایه باشد بگردید. ضد آفتابها به شکلهای مختلفی تولید میشوند. این محصولات معمولاً با عبارت طیف گسترده شناخته میشوند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کرم ضد آفتاب صورتی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.